pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin> Jo, viděl jsem to o víkendu u r-a-ka, byl jsem tam pro ráfky. Přes zimu něco vymyslím..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Rampa89 píše: dewwil> Díky
assassin> Jo, viděl jsem to o víkendu u r-a-ka, byl jsem tam pro ráfky. Přes zimu něco vymyslím..
On to tam ma i s pruzinou - nechat origo pruzinu a dat tam r1 tlumic stejne jako je to u ohlinsu je snazsi - a z meho pohledu i lepsi co se tyka funkce. Nezmizi progresivita co je dana prepakovanim. Zas na druhou stranu je tam ta originalni pruzina (SOAS - spring on a stick) ktera ma svoje mouchy (prodira se tvrdochrom na pistnici - az do stavu kdy se zlomi)
Ja mam co se zadniho odpruzeni tyka taky jeden plan :)