pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
A k ty baterce - jestli ital pouzil TL elektriku a jeste ji treba dobastli ve svem duchu - tak bych zmeril dobijeni a pak cvicne natahl vystup z regulatoru primo na baterku, jestli je tam suzuki regler tak ten postupem casu jak ve svazku pribejvaj prechodaky blbne a tohle napojeni naprimo to docela vylepsi.
assassin píše: Rogerer: jasny, ja uz bych asi dalsi TL strep stejne nekoupil :) na tu FI je dobra finta, v tom stavu kdy to tam sviti zastavit, nechcipat motor, nechat to bezet a propojit - primotat si kus dratu k tomu konektoru abys to stihl nekde na ceste treba. Nic se nestane kdyz to udelas s bezicim motorem, nektery chyby ani jinak vyvolat nejdou, jak to vypnes zmizi...
A k ty baterce - jestli ital pouzil TL elektriku a jeste ji treba dobastli ve svem duchu - tak bych zmeril dobijeni a pak cvicne natahl vystup z regulatoru primo na baterku, jestli je tam suzuki regler tak ten postupem casu jak ve svazku pribejvaj prechodaky blbne a tohle napojeni naprimo to docela vylepsi.
Právě kvůli tomu jsem si doma bral druhý klíč a drátek, abych se dostal do podsedlovky a nemusel to chcípat. Ale jak kdyby to ta mrcha vycítila a už nezablikala. Jak nebudu mít příště klíč a drátek u sebe, vsadím se, že po 5ti minutách bliká
Zkusím, proměřím. Asi se mi zase projevuje ta italská část stroje