pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
A taky jedno plus - ty rsv kola uz jsem na TL daval a vim ze to tam pomerne bez problemu jde ... U jinych kol bych zas resil problemy. Treba Rak ma na TLR z hp4 a ty uz tam tak easy nejdou...
Naposledy editováno 24.08.2015 21:20:17
assassin píše: A taky jedno plus - ty rsv kola uz jsem na TL daval a vim ze to tam pomerne bez problemu jde ... U jinych kol bych zas resil problemy. Treba Rak ma na TLR z hp4 a ty uz tam tak easy nejdou...
Čéče easy na upravu moc nebyli, jelikož to ještě nikdo neřešil ale easy se na nich teď jezdí a nic neupadlo, takže vše OK Alespoň je nemá každej lojza Jinak zaboha nemůžu najít fotky když jsem je vážil ale co si jsem jistý tak oproti všem OZ kovanejch byla váha nižší těch mých PVM pro BMW HP4ku. Měl jsem tabulku racing kol a lehčí byli akorád karbonový od BST.