globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 08:43 | Nahoru | #1
Takže je tu srovnání:
1. graf TL1078R "bržděno" u Franka, vše série, jen vrtání 102mm a Ignitech jednotka:





2. graf TL1078S laděno a bržděno u Murkina, zvětšené sací kanály, zvětšený průměr Throttle Body a klapek, karbonový airbox zavíraný nádrží, větší chladiče, suchá spojka, full titan exhaust systém copyright M4, vačky TL1000R serie, Powercommander:





3. graf TL1120R od Murkina, vrtání 104mm, ocelové vložky, palice TL1000S, vačky TL1000R serie, jednotka Ignitech, mírně zvětšený airbox, K&N filtr, nerez svody 60mm, výfuky Leo Vince:






e: z těhle grafů mi vychází, že aby byla 1120ccm výkonnější, musí se hrábnout do palic a do Throttle Body, aby se ten objem stíhal nakrmit a podal vyšší výkon.... Každopádně velký dík Murkinovi za odbrždění a rady

Naposledy editováno 20.05.2015 08:59:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

20.5.2015 v 08:51 | Nahoru | #2
dewwil> ještě nevíš co dělají výfuky a ty rozdílný airboxy. Mě by docela zajímalo jak by to jelo se sériovejma svodama a airboxem

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.6.2015 v 21:44 | Nahoru | #3

dewwil píše: Takže je tu srovnání:
1. graf TL1078R "bržděno" u Franka, vše série, jen vrtání 102mm a Ignitech jednotka:





2. graf TL1078S laděno a bržděno u Murkina, zvětšené sací kanály, zvětšený průměr Throttle Body pouze vstupy hrdel, karbonový airbox zavíraný nádrží, větší chladiče, suchá spojka, full titan exhaust systém copyright M4 50mm, vačky TL1000R serie, Powercommander:





3. graf TL1120R od Murkina, vrtání 104mm, ocelové vložky, palice TL1000S, vačky TL1000R serie, jednotka Ignitech, mírně zvětšený airbox, K&N filtr, nerez svody 60mm, výfuky Leo Vince:






e: z těhle grafů mi vychází, že aby byla 1120ccm výkonnější, musí se hrábnout do palic a do Throttle Body, aby se ten objem stíhal nakrmit a podal vyšší výkon.... Každopádně velký dík Murkinovi za odbrždění a rady



Tady cituji pouze grafy a co kde je nakrmeno, pro porovnání Yoshův graf...



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist