pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1. graf TL1078R "bržděno" u Franka, vše série, jen vrtání 102mm a Ignitech jednotka:
2. graf TL1078S laděno a bržděno u Murkina, zvětšené sací kanály, zvětšený průměr Throttle Body a klapek, karbonový airbox zavíraný nádrží, větší chladiče, suchá spojka, full titan exhaust systém copyright M4, vačky TL1000R serie, Powercommander:
3. graf TL1120R od Murkina, vrtání 104mm, ocelové vložky, palice TL1000S, vačky TL1000R serie, jednotka Ignitech, mírně zvětšený airbox, K&N filtr, nerez svody 60mm, výfuky Leo Vince:
e: z těhle grafů mi vychází, že aby byla 1120ccm výkonnější, musí se hrábnout do palic a do Throttle Body, aby se ten objem stíhal nakrmit a podal vyšší výkon.... Každopádně velký dík Murkinovi za odbrždění a rady
Naposledy editováno 20.05.2015 08:59:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Takže je tu srovnání:
1. graf TL1078R "bržděno" u Franka, vše série, jen vrtání 102mm a Ignitech jednotka:
2. graf TL1078S laděno a bržděno u Murkina, zvětšené sací kanály, zvětšený průměr Throttle Body pouze vstupy hrdel, karbonový airbox zavíraný nádrží, větší chladiče, suchá spojka, full titan exhaust systém copyright M4 50mm, vačky TL1000R serie, Powercommander:
3. graf TL1120R od Murkina, vrtání 104mm, ocelové vložky, palice TL1000S, vačky TL1000R serie, jednotka Ignitech, mírně zvětšený airbox, K&N filtr, nerez svody 60mm, výfuky Leo Vince:
e: z těhle grafů mi vychází, že aby byla 1120ccm výkonnější, musí se hrábnout do palic a do Throttle Body, aby se ten objem stíhal nakrmit a podal vyšší výkon.... Každopádně velký dík Murkinovi za odbrždění a rady
Tady cituji pouze grafy a co kde je nakrmeno, pro porovnání Yoshův graf...