pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ahojte při koupi spcka mel předchozí majitel namontovany Quick shifter a neměl ho pořádně utahnuty, takže správně nefungoval a asi dost utrpěla převodovka... Mam problém s 3 kou která občas vyskakuje a řadi se hůř, ale hlavně se 6 kou kterou už nemůžu vůbec zařadit... Prevodovku mám už koupenou jinou ale zajímá mě jak se mohl poškodit nejmíň 'používaný' kvalt.. Začalo to tak ze to jakoby vynechalo, jak kdyby na sekundu vyplo vstřikování pak to bylo častější a teď když ji jen zařadim a přidám plyn tak už to jen cuka s doprovodem mechanického zvuku.. Otáčky nevyleti motor spis jako by chcipal.. Napadlo mě jestli by tohle nemohla dělat ridici jednotka v kere je napojenej drát k ukazateli kvaltu.. Diky za rady
s tímhle ti poradí assassin jak sem mrkne tak to proberete ale určitě bych to všechno odpojil a zkusil to bez toho a teprve pak bych pokračoval dál jestli motor vynechává tak se nabízí spousta dalších možností variant a překvapení popiš nám to blíž jestli můžeš a vše kolem jestli dobíjíš baterku (se nenabíjí) při jakých otáčkách tito dělá na každý kvalt nebo jen na určité atd.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tady jsme to řešil a je tam i popis jak to přeně bylo, teď už si na to nevzpomenu :)
http://www.motorkari.cz/tema/?t=93449
Naposledy editováno 20.05.2015 07:08:02
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1. graf TL1078R "bržděno" u Franka, vše série, jen vrtání 102mm a Ignitech jednotka:
2. graf TL1078S laděno a bržděno u Murkina, zvětšené sací kanály, zvětšený průměr Throttle Body a klapek, karbonový airbox zavíraný nádrží, větší chladiče, suchá spojka, full titan exhaust systém copyright M4, vačky TL1000R serie, Powercommander:
3. graf TL1120R od Murkina, vrtání 104mm, ocelové vložky, palice TL1000S, vačky TL1000R serie, jednotka Ignitech, mírně zvětšený airbox, K&N filtr, nerez svody 60mm, výfuky Leo Vince:
e: z těhle grafů mi vychází, že aby byla 1120ccm výkonnější, musí se hrábnout do palic a do Throttle Body, aby se ten objem stíhal nakrmit a podal vyšší výkon.... Každopádně velký dík Murkinovi za odbrždění a rady
Naposledy editováno 20.05.2015 08:59:43
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ale jinak to musí bejt slušný peklíčko na dvou kolech, takovej krouťák jsem pár let zpátky neměl ani v autě