pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
V závorce původní hodnoty: písty CP 98.5mm (98), komprese 11.3 (9.4), vačky s úhlem otevření 256° (245, zdvih stejný), hlavy udělané od Murkina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Fidouš.> kyvka je origo s navařenou výztuhou ze starýho fireblada.
V závorce původní hodnoty: písty CP 98.5mm (98), komprese 11.3 (9.4), vačky s úhlem otevření 256° (245, zdvih stejný), hlavy udělané od Murkina
no Steve podle toho co jsi napsal tak to bude uplně jiná motorka s jiným projevem výkonu ku lepšímu jsem na to fakt zvědavý podle mě všechno do hromady to udělá moc