pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: po prvních 60 km zatím můžu říct že do 6 tis do jede líp než kdy dřív a bez propadů. Z toho jsem měl strach protože vačky a hlavy mohly způsobit že to pojede dole hůř. Murkin odvedl evidentně dobrou práci a vačky dole taky fungujou. Navíc se povedlo základní nastavení karbeců a můžu na tom stavět. Zítra najedu pár stovek, projedu to až do červenýho, a vyměním olej
A co jsi s tím motorem vlastně udělal?
A ještě - ta kyvka je z SP1?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
V závorce původní hodnoty: písty CP 98.5mm (98), komprese 11.3 (9.4), vačky s úhlem otevření 256° (245, zdvih stejný), hlavy udělané od Murkina