globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.4.2015 v 09:33 | Nahoru | #1
dewwil> brzdná síla není ale úměrná velikosti třecí plochy:

T=f.N

Třecí síla = součinitel tření x normálová síla

Edit: pokud mi nevěříš, tak tady

Naposledy editováno 09.04.2015 09:34:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.4.2015 v 09:44 | Nahoru | #2
havrajz> no jo, ale třeba tam píšou i drsnosti povrchu a přítlačné síle, jelikož seriový kotouč má jinou drsnost povrchu než třeba ten co už je takhle odlehčen vyráběn, tak by zas, aby zvětšil přítlačnou sílu měl mít výkonější brzd. pumpu na odvrtaný origo kotouč nebo jiné drsnější desky??? Ale věřím, že to brzdit bude i tak...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist