pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: havrajz> no jo, ale třeba tam píšou i drsnosti povrchu a přítlačné síle, jelikož seriový kotouč má jinou drsnost povrchu než třeba ten co už je takhle odlehčen vyráběn, tak by zas, aby zvětšil přítlačnou sílu měl mít výkonější brzd. pumpu na odvrtaný origo kotouč nebo jiné drsnější desky??? Ale věřím, že to brzdit bude i tak...
drsnost povrchu kotouče a desek je věc pomíjivá po prvních 500? km kdy si desky sednou a z kotouče ti zmizí i stopy po prvotním broušení...