globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 15:27 | Nahoru | #1
Kotouče s litinou dělalo kdysi i brembo a měli to odvrtané, byly to 6mm superbike. Každopádně litina už se dnes téměř nepoužívá, páč má spoustu nevýhod - těžká, rezaví jak liška, křehká/náchylná na praskání a spousta sintrových destiček si s tím moc "nerozumí". Takže další důvod, proč bych ty litinové beringery nebral, i když na to určitě mají vymyšlené svoje destičky... ale zase za jakou cenu a s jakou dostupností?

dewwil> kotouč z RSV4 jsem tu schválně nezmiňoval, páč ten má dokonce jen 1200g, ale jinak to jsou šestinýtové shity od grimecy, z kterých odpadávají z pod nýtů podložky - asi chtěli, ať z toho mají lidi full-floating zdarma Taky je něco jiného ušetřit váhu na kotouči a na třmenu. Raději těžší třmen, než kotouč... kvůli rotačním hmotám... asi jako si koupit za hromadu nějaké ozeta nebo marčesky a pak tam mrdnout liťiňáky z devadesátých let a co se týče endurance, teď se bavme o současnosti, nikoli o době, kdy tu dozrávalo černé uhlí, tak cca 75% týmů má brembo, tak 20% nissin a zbytek beringer, APracing, atd. A ty jsem viděl jen na 94GMT a to v roce 2012! Od roku 2013, jezdí zase brembo BSB nesleduju, ale tuším, že to bude podobné...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 16:23 | Nahoru | #2
Mileek> Ale jo, vím, že Brembo vede, jen jsem chtěl zmínit tu váhu jejich 4pístků oproti 6pístkům od PFM, jinak k váze těch kotoučů zase jsou ty obruče PFM o polovinu užší čímž dosáhnou stejné váhy jako vrtané obruče od Bremba, kteří je musí mít zase širší, aby dosáhli stejné třecí plochy deska-kotouč... To že to rezne by mě nesralo, dvakrát zabrzdíš a jsou zas jak psí kulky Každopádně oproti OEM brzdám na TL1000R jsou tyhle Beringery tak o 200% lepší

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 21:00 | Nahoru | #3

Mileek píše: Kotouče s litinou dělalo kdysi i brembo a měli to odvrtané, byly to 6mm superbike. Každopádně litina už se dnes téměř nepoužívá, páč má spoustu nevýhod - těžká, rezaví jak liška, křehká/náchylná na praskání a spousta sintrových destiček si s tím moc "nerozumí". Takže další důvod, proč bych ty litinové beringery nebral, i když na to určitě mají vymyšlené svoje destičky... ale zase za jakou cenu a s jakou dostupností?

dewwil> kotouč z RSV4 jsem tu schválně nezmiňoval, páč ten má dokonce jen 1200g, ale jinak to jsou šestinýtové shity od grimecy, z kterých odpadávají z pod nýtů podložky - asi chtěli, ať z toho mají lidi full-floating zdarma Taky je něco jiného ušetřit váhu na kotouči a na třmenu. Raději těžší třmen, než kotouč... kvůli rotačním hmotám... asi jako si koupit za hromadu nějaké ozeta nebo marčesky a pak tam mrdnout liťiňáky z devadesátých let a co se týče endurance, teď se bavme o současnosti, nikoli o době, kdy tu dozrávalo černé uhlí, tak cca 75% týmů má brembo, tak 20% nissin a zbytek beringer, APracing, atd. A ty jsem viděl jen na 94GMT a to v roce 2012! Od roku 2013, jezdí zase brembo BSB nesleduju, ale tuším, že to bude podobné...



ÁMEN
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist