pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil> kotouč z RSV4 jsem tu schválně nezmiňoval, páč ten má dokonce jen 1200g, ale jinak to jsou šestinýtové shity od grimecy, z kterých odpadávají z pod nýtů podložky - asi chtěli, ať z toho mají lidi full-floating zdarma Taky je něco jiného ušetřit váhu na kotouči a na třmenu. Raději těžší třmen, než kotouč... kvůli rotačním hmotám... asi jako si koupit za hromadu nějaké ozeta nebo marčesky a pak tam mrdnout liťiňáky z devadesátých let a co se týče endurance, teď se bavme o současnosti, nikoli o době, kdy tu dozrávalo černé uhlí, tak cca 75% týmů má brembo, tak 20% nissin a zbytek beringer, APracing, atd. A ty jsem viděl jen na 94GMT a to v roce 2012! Od roku 2013, jezdí zase brembo BSB nesleduju, ale tuším, že to bude podobné...
Mileek píše: Kotouče s litinou dělalo kdysi i brembo a měli to odvrtané, byly to 6mm superbike. Každopádně litina už se dnes téměř nepoužívá, páč má spoustu nevýhod - těžká, rezaví jak liška, křehká/náchylná na praskání a spousta sintrových destiček si s tím moc "nerozumí". Takže další důvod, proč bych ty litinové beringery nebral, i když na to určitě mají vymyšlené svoje destičky... ale zase za jakou cenu a s jakou dostupností?
dewwil> kotouč z RSV4 jsem tu schválně nezmiňoval, páč ten má dokonce jen 1200g, ale jinak to jsou šestinýtové shity od grimecy, z kterých odpadávají z pod nýtů podložky - asi chtěli, ať z toho mají lidi full-floating zdarma Taky je něco jiného ušetřit váhu na kotouči a na třmenu. Raději těžší třmen, než kotouč... kvůli rotačním hmotám... asi jako si koupit za hromadu nějaké ozeta nebo marčesky a pak tam mrdnout liťiňáky z devadesátých let a co se týče endurance, teď se bavme o současnosti, nikoli o době, kdy tu dozrávalo černé uhlí, tak cca 75% týmů má brembo, tak 20% nissin a zbytek beringer, APracing, atd. A ty jsem viděl jen na 94GMT a to v roce 2012! Od roku 2013, jezdí zase brembo BSB nesleduju, ale tuším, že to bude podobné...
ÁMEN