globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 11:53 | Nahoru | #1

Franco82 píše: Hmm, to je na zvážení



Já bych to tak černě neviděl, poprosíme Pepu o zvážení origo kotouče z TLR, který má 9 nejtů, je vrtanej a průměr 320mm a zvážit ten kotouč od Beringeru... Dle mě se musí porovnávat váha OEM kotouče vs Beringer kotouče na ten konkrétní typ motocyklu a nesrovnávat třeba kotouč od Beringeru ze Suzuki s OEM kotoučem z RSV4... Hlavní je, že Beringer má vše sladěno jako celek, tedy třeba kotouče mají o něco těžší, ale třmeny budou oproti OEM s váhou úplně někde jinde takže ve finále tu váhu stejně ušetříš. Před rokem jsem potkal týpka na GSX1000R K6 na pumpě v Letech a měl komplet brzdy od Beringeru(taky 6 nejtů, nevrtaný) a nemohl si to vynachválit a týpek co tam byl s ním na Duc 1098 mi to potvrdil, že se na tom několikrát svezl a kotví to parádně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 20:04 | Nahoru | #2

dewwil píše: Já bych to tak černě neviděl, poprosíme Pepu o zvážení origo kotouče z TLR, který má 9 nejtů, je vrtanej a průměr 320mm a zvážit ten kotouč od Beringeru... Dle mě se musí porovnávat váha OEM kotouče vs Beringer kotouče na ten konkrétní typ motocyklu a nesrovnávat třeba kotouč od Beringeru ze Suzuki s OEM kotoučem z RSV4... Hlavní je, že Beringer má vše sladěno jako celek, tedy třeba kotouče mají o něco těžší, ale třmeny budou oproti OEM s váhou úplně někde jinde takže ve finále tu váhu stejně ušetříš. Před rokem jsem potkal týpka na GSX1000R K6 na pumpě v Letech a měl komplet brzdy od Beringeru(taky 6 nejtů, nevrtaný) a nemohl si to vynachválit a týpek co tam byl s ním na Duc 1098 mi to potvrdil, že se na tom několikrát svezl a kotví to parádně...


Tohle je ale docela zásadní rozdíl. Těžší kotouč se pozná daleko více, než těžší třmen. O třmenu ani nevíš, ale kotouč má vliv na chování motorky daleko větší.
Tím netvrdím, že Beringer je špatnej nebo že to nemají vychytaný, to vůbec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist