pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Já bych to tak černě neviděl, poprosíme Pepu o zvážení origo kotouče z TLR, který má 9 nejtů, je vrtanej a průměr 320mm a zvážit ten kotouč od Beringeru... Dle mě se musí porovnávat váha OEM kotouče vs Beringer kotouče na ten konkrétní typ motocyklu a nesrovnávat třeba kotouč od Beringeru ze Suzuki s OEM kotoučem z RSV4... Hlavní je, že Beringer má vše sladěno jako celek, tedy třeba kotouče mají o něco těžší, ale třmeny budou oproti OEM s váhou úplně někde jinde takže ve finále tu váhu stejně ušetříš. Před rokem jsem potkal týpka na GSX1000R K6 na pumpě v Letech a měl komplet brzdy od Beringeru(taky 6 nejtů, nevrtaný) a nemohl si to vynachválit a týpek co tam byl s ním na Duc 1098 mi to potvrdil, že se na tom několikrát svezl a kotví to parádně...
Tohle je ale docela zásadní rozdíl. Těžší kotouč se pozná daleko více, než těžší třmen. O třmenu ani nevíš, ale kotouč má vliv na chování motorky daleko větší.
Tím netvrdím, že Beringer je špatnej nebo že to nemají vychytaný, to vůbec.