globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 10:17 | Nahoru | #1
Třmeny jsou hodně gut, ale ty kotouče bych teda nechtěl... Jako pozlátko na stavbu do obýváku asi dobré, ale praktické užití? Proč to nemají odvrtané? Váha přes 1500g/kus a to se na webu chlubí, jak ušetřili 20% hmotnosti... 20% oproti čemu když OEM váží 1300g! Jak na tom bude bez děr chlazení kotouče? A co se dříve vymačká, 6 nýtů nebo 11?
Mimochodem, doufám, že k tomu bude i pořádná pumpa, jinak celá investice ztrácí smysl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 10:26 | Nahoru | #2

Mileek píše: Třmeny jsou hodně gut, ale ty kotouče bych teda nechtěl... Jako pozlátko na stavbu do obýváku asi dobré, ale praktické užití? Proč to nemají odvrtané? Váha přes 1500g/kus a to se na webu chlubí, jak ušetřili 20% hmotnosti... 20% oproti čemu když OEM váží 1300g! Jak na tom bude bez děr chlazení kotouče? A co se dříve vymačká, 6 nýtů nebo 11?
Mimochodem, doufám, že k tomu bude i pořádná pumpa, jinak celá investice ztrácí smysl



Hmm, to je na zvážení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 11:14 | Nahoru | #3

Mileek píše: Třmeny jsou hodně gut, ale ty kotouče bych teda nechtěl... Jako pozlátko na stavbu do obýváku asi dobré, ale praktické užití? Proč to nemají odvrtané? Váha přes 1500g/kus a to se na webu chlubí, jak ušetřili 20% hmotnosti... 20% oproti čemu když OEM váží 1300g! Jak na tom bude bez děr chlazení kotouče? A co se dříve vymačká, 6 nýtů nebo 11?
Mimochodem, doufám, že k tomu bude i pořádná pumpa, jinak celá investice ztrácí smysl



nejsou tyhle kotouče litinový? V souvislosti s tím chlazením.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 11:20 | Nahoru | #4
Mileek> No, je to sporný, ale na druhou stranu bez odvrtání máš větší styčnou plochu destička-kotouč což je lepší brzdný účinek, zvlášť když mají vychytaný materiály jak desek tak kotoučů, s tím souvisí i ta váha. S těmi nýty nevím, už jsem to kolikrát řešil (za mě taky, čím víc nejtů tím líp, ale zase narůstá váha, tedy opět záleží na materiálech). Jinak koukni co se používá za kotouče třeba v BSB, Endurance a jiných závodech kromě MotoGP, většinou to jsou PFM, AP Racing aj. u nás se používá třeba Brembo, protože je u nás snadno dostupné a kvalitní. Brzdy jsem zkoumal o něco blíže a třeba radiální 6.pístky PFM vs 4.pístky Brembo Monoblok jsou ve výsledku na obou třmenech lehčí o 0,6kg... Spousta starších Superbiků měly plné kotouče, které měly plný kotouč z profilu užší...



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist