globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 11:14 | Nahoru | #1

Mileek píše: Třmeny jsou hodně gut, ale ty kotouče bych teda nechtěl... Jako pozlátko na stavbu do obýváku asi dobré, ale praktické užití? Proč to nemají odvrtané? Váha přes 1500g/kus a to se na webu chlubí, jak ušetřili 20% hmotnosti... 20% oproti čemu když OEM váží 1300g! Jak na tom bude bez děr chlazení kotouče? A co se dříve vymačká, 6 nýtů nebo 11?
Mimochodem, doufám, že k tomu bude i pořádná pumpa, jinak celá investice ztrácí smysl



nejsou tyhle kotouče litinový? V souvislosti s tím chlazením.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 11:28 | Nahoru | #2

Stev píše: nejsou tyhle kotouče litinový? V souvislosti s tím chlazením.



Nevím z čeho je dělaj (ta litina je dost možná), ale standardní materiál to nebude jako na OEM kotoučích...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist