pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
e: tipnul bych, že tam půjdou kotouče z Aprilie nebo z Ducati
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 12.02.2015 10:10:22
dewwil píše: Franco82> Zkus mrknout tady , určitě na to budou něco mít. Taky se mi líběj
e: tipnul bych, že tam půjdou kotouče z Aprilie nebo z Ducati
Jj, díky za odkaz. Vypadá to, že ten kotouč je jeden za 8tis. V podstatě jsem takovou cenu čekal. Originál Brembo stojí 6,5tis, takže žádný zásadní rozdíl.
Jak dlouho vydrží takový originál brembo kotouče?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Brzdiče jsou jeden za 12,7tis, tak to mi ty brembácký zlatý stačí...