pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Diky za reakci!
Ja jsem se jen chtel dozvedet, jaky je duvod (nikoliv nazor) pouzivat profil H, protoze jsem dosud presvedcen o tom, ze z I se da teoreticky dostat vic.
Vubec to neni o tom, jaky ojnice maj kluci v motorech! Ja to prece nepisu kvuli tomu, abych tady nad nekym "vyhral" - to skutecne ne!!! Kluci si koupili ojnice, ktery jsou lepsi nez jejich seriovy a vse je v poradku, proti tomu prece nic nemam. Navic nazor typu "po bitve je kazdy general" bych chapal v pripade, ze by ojnice rupla a ja se sem prisel klukum vysmat. Ale nic takovyho se nestalo a i kdyby jo, tak ja nejsem z tech, co maj radost z ciziho nestesti.
Presto jsem se uz driv setkal s tim, ze kdyz se clovek snazi neco vysvetlit, tak to spousta lidi bere, jako ze je poucuje (pripada jim, ze z nich dela blbce) a je jim to neprijemny. Sice tomuhle postoji moc nerozumim, ale respektuju to. Pokud to nekoho otravuje, tak sorry, ale staci to necist