pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mám dojem, že ve stejné hmotnosti (480g) vyrobit pevnější I ojnici ze stejného materiálu nelze a platit za Titan či jinej kosmickej materiál je blbost, když H ojnice jsou ve vrtaných TLR/S osvědčené... Prostě máme lehčí a oproti serii pevnější a levnější ojnice a o to šlo především. Kdyby nám dodal i BŽF profil s těmito vlastnostmi tak máme BŽF profil ojnice... Jasně někde píšou I jsou lepší než H a jinde zas obráceně, pokud někdo nenajde nějaký test I vs H ojnice s grafy deformací a silami tak se tu můžem dohadovat celou zimu. Zatím jsem nikde nenašel hodnověrný test co je lepší, pouze odpůrce nebo příznivce H či I ojnic, žádná měření atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: ježiš, jak by nebylo jedno jestli I nebo H úplně zbytečná debata... kdyby se to tu řešilo dřív, než si je nechal Pepa vyrobit, tak to pochopím... ale po válce je každý generál, co?
Debata nemá nic společnýho s Pepovejma ojnicema, je jen teoretická. Je jasný že vůbec najít někoho kdo vyrobí dost dobrý ojnice na míru je problém, a stejný má Pankl/Carillo takže jsou určitě kvalitní dost.
Já vítám každýho kdo se snaží o diskuzi na úrovni vyšší než jsou hospodský povídačky, rozšiřuje mi to obzory. Například jsem při hledání narazil na nejlepší článek o olejích co jsem za poslední roky četl - četl jsem jich dost. Oleje 540RAT Od stejnýho člověka kterej píše o ojnicích.
A stejně se tu teď nic jinýho zajímavýho neděje.