pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Obrazky nejsou,umrelo to moc brzo,bud upadl ventil,nebo se to vylagrovalo a mozna i nakoplo ventil.
což mi připomíná že asi nikdo neměřil vzdálenost ventilu od pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: což mi připomíná že asi nikdo neměřil vzdálenost ventilu od pístu
Pokud to odeslo dole,tak je beznej jev,ze to zaklepe do ventilu(tim,ze se udela vule dole,zmizi bohuzel ta nahore) a rozperuje ho to,potom muze vacka rozdrtit zdvihatko a muze bejt i po hlave.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: což mi připomíná že asi nikdo neměřil vzdálenost ventilu od pístu
Zrovna tohle odměřený bylo, Pepa se s tím trápil cca týden než to bylo cajk, v tom problém nebude a hlavně by to nevydrželo 800km, to by se potkalo už dřív...
e: dle mě se mázlo ložisko na spodku ojnice nebo na klice...
Naposledy editováno 15.12.2014 14:06:53