pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: dakarista> jj, vrch je o něco horší, ale na naháči mi to nevadí
Hele a to je Corsaro ve vršku horší absolutně proti Tuonu nebo jde jenom o pocit daný tím, že dole táhne jako kráva a nahoře už tolik neroste? Tuono je hnaný víc na otáčky a maximální krouťák je až v 8,5t, takže člověk má pocit, že to táhne víc a víc. Kdežto Corsaro má s přihmouřením jednoho oka stejnej krouťák od 4,5 do 9t.