globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2014 v 22:49 | Nahoru | #1

dewwil píše: dakarista> jj, vrch je o něco horší, ale na naháči mi to nevadí



Hele a to je Corsaro ve vršku horší absolutně proti Tuonu nebo jde jenom o pocit daný tím, že dole táhne jako kráva a nahoře už tolik neroste? Tuono je hnaný víc na otáčky a maximální krouťák je až v 8,5t, takže člověk má pocit, že to táhne víc a víc. Kdežto Corsaro má s přihmouřením jednoho oka stejnej krouťák od 4,5 do 9t.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2014 v 23:03 | Nahoru | #2

Franco82 píše: Hele a to je Corsaro ve vršku horší absolutně proti Tuonu nebo jde jenom o pocit daný tím, že dole táhne jako kráva a nahoře už tolik neroste? Tuono je hnaný víc na otáčky a maximální krouťák je až v 8,5t, takže člověk má pocit, že to táhne víc a víc. Kdežto Corsaro má s přihmouřením jednoho oka stejnej krouťák od 4,5 do 9t.



Zeptejnse Jindry, ten to zkousel. Ale jeste s prvni generaci tuona, ta ma o 20koni min

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2014 v 23:06 | Nahoru | #3

Franco82 píše: Hele a to je Corsaro ve vršku horší absolutně proti Tuonu nebo jde jenom o pocit daný tím, že dole táhne jako kráva a nahoře už tolik neroste? Tuono je hnaný víc na otáčky a maximální krouťák je až v 8,5t, takže člověk má pocit, že to táhne víc a víc. Kdežto Corsaro má s přihmouřením jednoho oka stejnej krouťák od 4,5 do 9t.



já osobně nevím na žádné jsem nejel (jen na normálním RSV)ty dvě motorky se ale nemůžou porovnávat každá je zaměřená na jiného zákazníka každá dá tomu dotyčnému to co chce, nedají se porovnávat začíná to od řídítek, posezu přes podvozek,motor atd.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.11.2014 v 08:39 | Nahoru | #4

Franco82 píše: Hele a to je Corsaro ve vršku horší absolutně proti Tuonu nebo jde jenom o pocit daný tím, že dole táhne jako kráva a nahoře už tolik neroste? Tuono je hnaný víc na otáčky a maximální krouťák je až v 8,5t, takže člověk má pocit, že to táhne víc a víc. Kdežto Corsaro má s přihmouřením jednoho oka stejnej krouťák od 4,5 do 9t.



Ale není horší, jen není tak točivý, já bych ho klidně mohl mít, jen tak se vozit na vlně krouťáku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist