pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Navic to je hlina bych rekl...
taky jsem to zkoumal, ale pak jsem si rekl ze by to tezko fungovalo, ale on mozna alu je ...
Stev píše: taky jsem to zkoumal, ale pak jsem si rekl ze by to tezko fungovalo, ale on mozna alu je ...
Alu je to na 99% z takhle tlustejch trubek by ten ram mel tunu bejt z oceli - navic koukni na svary - takovyhle svary na ocelaku by znamenaly ze ty trubky maj tak 3mm stenu :) (a ze to svarilo naky prase COckem :) )
Londoner: jo jak rikas - zjednodusene - titan ma skoro stejnou pevnost jako ocel - tzn kdyby ho udelal 1:1 jako ocelak bude stejne pevnej ale 2/3 hmotnosti... Problem je ze pevnost = ze praskne pri stejnym zatizeni.
Modul pruznosti ma titan ale polovicni, tzn pri stejnym zatizeni se vice deformuje - vic pruzi. Podle meho to na ram neni uplne idealni material...
Naposledy editováno 28.10.2014 21:59:35