globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.10.2014 v 21:50 | Nahoru | #1

assassin píše: Navic to je hlina bych rekl...



taky jsem to zkoumal, ale pak jsem si rekl ze by to tezko fungovalo, ale on mozna alu je ...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.10.2014 v 21:58 | Nahoru | #2

Stev píše: taky jsem to zkoumal, ale pak jsem si rekl ze by to tezko fungovalo, ale on mozna alu je ...



Alu je to na 99% z takhle tlustejch trubek by ten ram mel tunu bejt z oceli - navic koukni na svary - takovyhle svary na ocelaku by znamenaly ze ty trubky maj tak 3mm stenu :) (a ze to svarilo naky prase COckem :) )

Londoner: jo jak rikas - zjednodusene - titan ma skoro stejnou pevnost jako ocel - tzn kdyby ho udelal 1:1 jako ocelak bude stejne pevnej ale 2/3 hmotnosti... Problem je ze pevnost = ze praskne pri stejnym zatizeni.
Modul pruznosti ma titan ale polovicni, tzn pri stejnym zatizeni se vice deformuje - vic pruzi. Podle meho to na ram neni uplne idealni material...

Naposledy editováno 28.10.2014 21:59:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist