globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.10.2014 v 20:55 | Nahoru | #1

Pepa1098 píše: Ouhlehla by ti řekl že vrtání 101 je stoprocentní a max (102 a zůstala by ti stěna 2,8mm) v (nicasilu.) A na litinu bys musel měřit a měřit a najít ve válci nejslabší místo aby jste se z něho neprovrtali ven a netekla vám tudy voda TL válec má toto místo dole nad blokem motoru jsou tam takové z venku jakoby prohlubně a tam jsme vrtali a nechali v těch prohlubních sílu 1mm masa aby voda neprotekla a nešla tudy kolem litiny ven



já mám válce asi 7mm tlustý a vrtání 98. Bylo mi doporučeno jít max na 99, kvůli rovnoměrnýmu odvodu tepla.

e: litina

Naposledy editováno 24.10.2014 20:55:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.10.2014 v 21:07 | Nahoru | #2

Stev píše: já mám válce asi 7mm tlustý a vrtání 98. Bylo mi doporučeno jít max na 99, kvůli rovnoměrnýmu odvodu tepla.

e: litina



čau Steve je mě to jasný každý chce aby to fungovalo řeknu ti to tak došl jsem k Oulehlovi řekl jsem mu že chci ty písty 103 a nicasi došel jsem pro hotovou věc a vrtání bylo 102 i písty 102 s tím že to bude stoprocentní a já jsem mu dal za prvdu a byl jsem spokojený
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist