pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Zajima me prave nikasil i vlozka. Ja mam vrtani 97 a vnejsi prumer valce je 106,6.
Ouhlehla by ti řekl že vrtání 101 je stoprocentní a max (102 a zůstala by ti stěna 2,8mm) v (nicasilu.) A na litinu bys musel měřit a měřit a najít ve válci nejslabší místo aby jste se z něho neprovrtali ven a netekla vám tudy voda TL válec má toto místo dole nad blokem motoru jsou tam takové z venku jakoby prohlubně a tam jsme vrtali a nechali v těch prohlubních sílu 1mm masa aby voda neprotekla a nešla tudy kolem litiny ven
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: Ouhlehla by ti řekl že vrtání 101 je stoprocentní a max (102 a zůstala by ti stěna 2,8mm) v (nicasilu.) A na litinu bys musel měřit a měřit a najít ve válci nejslabší místo aby jste se z něho neprovrtali ven a netekla vám tudy voda TL válec má toto místo dole nad blokem motoru jsou tam takové z venku jakoby prohlubně a tam jsme vrtali a nechali v těch prohlubních sílu 1mm masa aby voda neprotekla a nešla tudy kolem litiny ven
já mám válce asi 7mm tlustý a vrtání 98. Bylo mi doporučeno jít max na 99, kvůli rovnoměrnýmu odvodu tepla.
e: litina
Naposledy editováno 24.10.2014 20:55:53