pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Mě je to vcelku šumák, až to bude zajetý a odladěný tak to prubnem zas
e: ale už to nebude ončo, když to bude s 1120ccm
No maximalka s big bore.... to zavani tim, ze vyzkousite big bang. A Yamaha s tim nebude mit nic spolecnyho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: No maximalka s big bore.... to zavani tim, ze vyzkousite big bang. A Yamaha s tim nebude mit nic spolecnyho
Franco nebuď tak negativní (nestraš) Murkin na brzdě sníží omezovač na 10250 ot/min
Franco82 píše: No maximalka s big bore.... to zavani tim, ze vyzkousite big bang. A Yamaha s tim nebude mit nic spolecnyho
jj, nebudem to pokoušet Zatím to jelo do 5-6 ot./min.. Musí se na to opatrně, a pomalu při zajíždění ty otáčky zvyšovat, při vyšších otáčkách uvidíme jak se projeví ta komprese...