pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: z.a.j.o.c.h> baterku asi můžu odpovědět já ... Po třech letech naprosto bez problémů, startovací proud má myslím lepší než klasická. Jen musíš dát trochu pozor na údržbu. To znamená nenechat vybít do mrtě, mít v pořádku dobíjení na motorce, a nabíjet vhodnou nabíječkou, v mém případě je dobrý takový to malý trafo z lídlu za 200. Ty chytřejší by jí některý mohly zničit. Jinak stačí v zimě odpojit, a na jaře dobít, dál se o ní nestarám. Assassin by možná pověděl něco navíc
Já jsem s ní byl taky moc spokojenej,dokonce se mi ji podařilo i do trochu mrtě vybít,protože jsem učil 2 letou neteř startovat a pak jsme nechali zaplý zapalko asi 14 dní...po dobití fungovala standardně