pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: hmotnosti kola to nebude, tam neni takovej rozdil aby to delalo problemy
v rozlozeni hmotnosti urcite ne, navic lehci je i zadni kolo cimz se to srvnava, to je jasny, ale muze byt lehce rozhozeny tlumeni (pretlumenej odskok, je lehci neodpruzena hmota) coz bude v chovani znat urcite, a ve 180+ uz jsou ty freq. ocela vysoky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kerut píše: v rozlozeni hmotnosti urcite ne, navic lehci je i zadni kolo cimz se to srvnava, to je jasny, ale muze byt lehce rozhozeny tlumeni (pretlumenej odskok, je lehci neodpruzena hmota) coz bude v chovani znat urcite, a ve 180+ uz jsou ty freq. ocela vysoky
tak tomuhle neverim ani trochu...