pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jasek> Tak super No Pepa mi volal než vyrážel a už měl pochybnosti o výdrži zadní gumy Ale je to srdcař s jeho stylem jízdy po Highwayi, furt 200+km/h, ještě teď je mi šoufl jak mě tenkrát vezl
jo Honzo vzpomínám si ono stím telátkem se pomalu jezdi nedá a už vůbec ne po tom co jsi mě naladil podvozek až budeš míct chvíli tak nafoť ten válec ať se kluci podívají jak můžou strojaři pokazit na pul cesty hotový válec vlastně dva jak se říká co si neuděláš sám to nemáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jsem rád že se ti jízda líbyla podvozek maká na výbornou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 20.09.2016 06:53:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: dewwil> Ciwe, tak proč do mě všichni hustíte že jedině sintr a organika je na pyču?
protože, aby ti to na SS motorce kotvilo tak by jsi si musel koupit litinový Racing kotouče, Beringer, Spiegler, PFM nebo Racing Brembo a ještě by jsi na čičing stounech cinkal jak Ducati Pokud by jsi dal Organic směs na ocel u tvý mašiny tak to taky bude brzdit, ale musíš kotouče udržovat zahřátý, u tý litiny je super, že dáš dvakrát brzdy a jsou na provozní teplotě hned, ale zase rychlejš chladnou takže na dálnice nic moc, ale v zatáčkách stylem full gas full brake super. A nežerou kotouče. Nebo dej Carbon Ceramic, ale to musíš jet v provozu jak raněnej kanec, aby jsi brzdy měl v provozní teplotě a jakmile zmokneš tak nebrzdíš, ale jen zpomaluješ... Příští léto je budu zkoušet na litině směs CP1... Tak preferují, tyhle organický vůbec neubývaj a ty CP1 mi tam prej budou kotvit o cca 20-30% líp než teď a to chci, ale nesmíme zmoknoutNaposledy editováno 20.09.2016 19:52:38
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 22.09.2016 07:41:16