bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.11.2017 v 13:03 | Nahoru | #7831
strakon> Tak jasný, ty jsi línej se jít projet i v létě Myslel jsem, že přijedu s nudlí u nosu a fakt pohoda, bylo cca 8°C, Pirelli Phantom Sportcomp na zadku statečně držela a předek tradičně Conti SA3 úplně v pohodě jako vždy. Z tý Pirelky jsem měl po nazutí celkem strach, než jsem ojel klouzavou vrstvu od separátoru, což u Conti neznám a první jízda dopadla tak, že jsem chtěl tu Pirelku po pár skluzech hodit do šrotu, ale pak jsem jí dal ještě šanci, ojel ji a teď si nemůžu stěžovat, ale na předek bych si ji nedal ani omylem... Nevím proč už to všichni nedělaj jak Conti, bez separátoru, jen zahřeješ a můžeš hned lámat rekordy náklonů...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.11.2017 v 17:48 | Nahoru | #7832
Aby byla sranda a oddělilo se zrno od plev

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.11.2017 v 20:52 | Nahoru | #7833
FiZzeR> To jo no, já jsem zvyklej, že obuju novou pryž a hned ji můžu naložit, tady jsem si myslel, že mi klouže spojka než to ustřelilo do boku

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.11.2017 v 10:47 | Nahoru | #7834
Hele odlehčovači, budu muset na mindže měnit řetězovku, tak mě napadlo, že bych tam nabastlil 520 řetěz. Má to na silnici význam? (Parametry obyč 525 a lepší 520 jsou papírově cca stejný)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.11.2017 v 17:02 | Nahoru | #7835
FiZzeR> je to lepší...lepší čas,ale mě vydržel ostrý dva kilometry na závoďáku na Mrůče už ho mám tři sezony.....tj +- 2000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.11.2017 v 18:40 | Nahoru | #7836
Jasek> A nezkoušel jsi i netěsněný řetěz? Oproti těsněnému je to opravdu velký rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.11.2017 v 19:59 | Nahoru | #7837
Petr: myslim ze ten odejde mnohem rychleji a taky ho nedelaji v te superpevne verzi..

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.11.2017 v 20:05 | Nahoru | #7838

FiZzeR píše: Hele odlehčovači, budu muset na mindže měnit řetězovku, tak mě napadlo, že bych tam nabastlil 520 řetěz. Má to na silnici význam? (Parametry obyč 525 a lepší 520 jsou papírově cca stejný)



Imho to nema cenu ani na dromu ...

Jen ty odlehcovaci s 520kou retezem a lehkejma hlinikovejma rozetama zkurvi tu rozetu za sezonu, a ja s oceli a 525kou jezdim stejnou retezovku uz 4tou okruhovou sezonu ....

Naposledy editováno 30.11.2017 07:29:34

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.11.2017 v 22:28 | Nahoru | #7839
assassin> Výdrž je jasná, ale myslíš, že pevnost v tahu bude nějak zásadně nižší? Píšou 40kN.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 00:55 | Nahoru | #7840
pevnost by mela byt prakticky stejna... resp. ciste z technickyho pohledu

520 vs 525 (530 atd) jen jina sirka retezu takze pevnost a unosnost retezu podobna (rekl bych stejna), rozdil tam bude jen v hmotnosti a v tlaku na zub kola
(tj. sirsi retez=delsi cep vetsi stycna plocha = mensi tlak = vetsi cyklicka unosnost..) z pohledu vykonu bude uplne stejny treni v clancich (hlavne v krouzcich) bez ohledu na delku cepu, takze pokud pujde o stejnej typ krouzku mely by bejt i +- steny ztraty v retezu, .. z pohledu hmotnosti samozrejme uzsi retez = lehci retez

krouzek vs bezkrouzek - snizeni treni diky absenci tesneni, tedy primy vliv na vykon/ztraty.. samozrejme ze za cenu mnohem nizsi unosnosti..
spousta lidi rika ze to je nesmysl, ale samozrejme neni - chtel bych dotycny videt treba na slapacim kole s krouzkovym retezem
nicmene je samozrejme otazka kolik jsou ty zraty, hadam ze tak jeden postarsi unavenej kun az sviznejsi osel se v tom asi schova.. vic bych rekl ne.. (pokud mate nekdo nejaky mereni, uvitam)

BTW ja mam v palnu na VFR nacpat MXZ4, s tim ze ctyrkilo tech koniku zas az tak moc nema a vic nez 2000 rocne to urcite nebude jezdit = 1 retez na 1 rok je OK..
na velkou motorku (>600) uz je ten prinos asi fakt diskutabilni, ...pry (dle info z webu) uz bezkrouzky nejezdi ani v MotoGP, zatim co napr. mensi 2T to pouzivaji stale (hehe, co jsem zaznamenal tak dvacky napr. z pohledu vykonu resi i zadni odpruzeni ! aby jim zadni pero "nepohlcovalo" vykon v akceleraci tak udajne jezdej s brutalne tvrdym zadkem.. tredy pry,.. opet vycteno z webu..)

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 06:26 | Nahoru | #7841
petr: jo pevnost v tahu bude cca stejna, je ja netesnenej zadrel a pretrhl behem par km na 400cc tak to nechci na TL riskovat. erv3 by mel byt se ztratama na tom dobre...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 07:04 | Nahoru | #7842
assassin> To je jasný, já bych to na normální motorku taky nedal, ale na ty dragstry mi to přišlo jako dobrá volba. Je to lehký, nejmenší ztráty a není problém to po každé motohodině namazat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 07:52 | Nahoru | #7843
PetrS> Jasný,jezdím netěsněnej,ale fakt vydrží prd,motohodinu ani náhodou.....tak pět motominut

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 08:08 | Nahoru | #7844
Jasek> Aha

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 10:23 | Nahoru | #7845
kluci tunerští mám dotaz má nějaký smysl fi-tuner?mám 4-2-1 yoshi full titan, origo vzducháč, chtěl sem pwc,ale prý ho obstojně nahradí právě ten fi-tuner.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 10:28 | Nahoru | #7846

adahaya píše: kluci tunerští mám dotaz má nějaký smysl fi-tuner?mám 4-2-1 yoshi full titan, origo vzducháč, chtěl sem pwc,ale prý ho obstojně nahradí právě ten fi-tuner.



jo to je myslim pro tvoje upravy docela ok reseni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 13:58 | Nahoru | #7847

Jasek píše: PetrS> Jasný,jezdím netěsněnej,ale fakt vydrží prd,motohodinu ani náhodou.....tak pět motominut



ja bych se spis zeptal kolik vydrzi ve stejny situaci krouzkovej
nebude to spis tim prenasenym velkym kroutakem ? protoze mi neprijde moc pravdepodobny ze by z nej za tech par desitek vterin zvodni jizdy stihlo odstrikat vsechno mazivo..

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 16:14 | Nahoru | #7848
kerut> vydrží to samý

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.11.2017 v 16:15 | Nahoru | #7849
assassin> diky objednavam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2017 v 10:03 | Nahoru | #7850

FiZzeR píše: Hele odlehčovači, budu muset na mindže měnit řetězovku, tak mě napadlo, že bych tam nabastlil 520 řetěz. Má to na silnici význam? (Parametry obyč 525 a lepší 520 jsou papírově cca stejný)



Mám to na RSV4, řetěz ERV3, rozeta alu Afam... Je jasný, že ocel vydrží víc, ale mám na tom cca 1500 okruhových km a té rozetě nic není...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2017 v 10:07 | Nahoru | #7851
Mileek> A poznals nějakej zásadní rozdíl?

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2017 v 10:13 | Nahoru | #7852
Za jízdy? Vůbec žáden... jen už to nerachtá jako ta vylítaná 525ka ale každý gram dole je dobrý... někde mám foto na váze a celá 520 sada s alu je o cca 2kg lehčí, než 525 s ocelí...

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2017 v 12:53 | Nahoru | #7853
fizzer: jsou to relativne levny kila dolu. pri jizde vymenu pouze retezovky nepoznas. v celku uz ano. kdyz odlehcis 5 takovejch zakladnich veci a dostanes se o 15-20kg dolu, uz to proti stejne motorce - neupravene - poznas.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2017 v 13:22 | Nahoru | #7854
... pokud to nebude kazit pilot, toho času 102 kg živé váhy

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2017 v 13:30 | Nahoru | #7855
ten bude mit naky to kilo navic ikdyz sedne na tu tezsi motorku ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2017 v 13:45 | Nahoru | #7856
assassin> No já jen že levný kila dolů jsou jinde

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2017 v 14:04 | Nahoru | #7857
FiZzeR> Škoda, že to nefunguje v poměru 1:1, to by pak bylo hodně easy : )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.12.2017 v 21:56 | Nahoru | #7858

FiZzeR píše: assassin> No já jen že levný kila dolů jsou jinde



Ne kazdej tu moznost ma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.12.2017 v 06:58 | Nahoru | #7859
Stev> to jo, já mám možnost tak 20 kilo, ale kurva, nějak to nejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.12.2017 v 17:56 | Nahoru | #7860
strakon> 20 kilo dolu z bajku dostanu hned ale ze mě je to práce na dva roky :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist