pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 29.11.2016 21:08:58
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
prechodovej svazek je kolem 1500,-
nekde se mi tu vali z k7 1000 kdyby nekdo potreboval....
Naposledy editováno 29.12.2016 11:22:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: assassin> teď nedávno mi ukazoval známej nějakou pixlu co mu přišla a prý umí i jednotky ze suzuki,ale ještě to nezkoušel,objednával to kvuli nějaký nevrtatelný jednotce v starým mitsubishi a ta mu klapla. Já bych chtěl startovní omezovač otáček,takže asi starej ignitech a obávám se,že s touhle sviní uřvanou,dlouhou, mě Murkin pošle do prdele,takže do něj nalejt standart nastavení a odladit na špalku na pankáče jde mi jen o to,jestli to nemůžou mít nějak perfekt nalazený a já si to pokurvím na špalku
neverim, ze to tuhle jednotku umi. novejsi GSXR, SV atd - jo, to jde, ale TL nema vyvedeny programovaci rozhrani procesoru do konektoru, musis se pripojit na tistak = dira do krabice. ignitech tam dat muzes, tim ti tahle zustane v zaloze...
jestli to ted funguje OK, rekl bych ze tam bude spis neco "oldschool" - tzn vetsi vstriky, nebo pravdepodobneji o neco vetsi tlak v railu, max nakrmena jednotka yoshboxem. TLR kdyz je nakrmeny tak lip startuje..
hele jestli to mas odkryty, muzem na to kouknout, treba objevime nejakou mechanickou upravu...
Naposledy editováno 29.12.2016 12:15:16
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: jo a má to 118Kg i s kapotama.........jsem si dal závazek,že těch 18Kg z toho sundám,kdybych měl odvrtat i gumy.
Musis tam davat jenom poradne ojety .... to bude hned kilicko dole Ale 18, hmmmm ....
Abys nedopadl jako Jara Cimrman, kterej vylehcoval drevene mostni konstrukce kurovcem. Bohuzel prej pak doslo k nekolika nehodam, protoze vylehcovaci prace nebyli vcas zastaveny
Naposledy editováno 29.12.2016 13:31:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: assassin> vážil jsem to třikrát,vůbec jsem tomu nemohl věřit
Co jsou na tom za kola?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
spalovac píše: Co jsou na tom za kola?
naky dragsterovy speciality, vepredu je 18palcu s "galuskovou" pneu, vzadu ani nevim co je uvnitr toho valce ze stlacene tmy.
to Jaskovo normalni TL je taky neuveritelne lehky a tam jsou kovany kola z RSV4 factory (nebo jak maj nazvanej ten top model)
Naposledy editováno 30.12.2016 17:01:21
assassin píše: naky dragsterovy speciality, vepredu je 18palcu s "galuskovou" pneu, vzadu ani nevim co je uvnitr toho valce ze stlacene tmy.
to Jaskovo normalni TL je taky neuveritelne lehky a tam jsou kovany kola z RSV4 factory (nebo jak maj nazvanej ten top model)
To může být ta záhada nízké hmotnosti
Já když vemu zavodni hořčíkové kolo do ruky obuté do slicku, tak se tomu ani nedá věřit, jak je to lehké !! To jsou neskutečné kila dolů oproti serii
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Já čekal motorku
Naposledy editováno 30.12.2016 19:04:40