pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Pepa1098> jj, je to bomba, tak snad to tvé telátko bude mít o něco víc krouťáku, s koněma vejš už moc nepočítám... No necháme se překvapit
přesně jak říkáš když to bude mít ty samé hodnoty co má Jašek budu spokojen uvidíme Murkin je kouzelník
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 27.11.2014 22:56:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: Krásná práce, takovej V-Raptor se 140 hemelama na kole by se mi taky pasoval
pockej az dewwil nejakeho dinasaura splasi
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 28.11.2014 09:20:07
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
adahaya píše: mno co na to rict pekne kurva pekne ty svody taky hezky sviti myslim ze ty moje tenkostenne yoshimury z titanu taky asi pekene svetelkuji,ale jsou pod kapotama
Tak za jízdy snad moc nesvítí, to by se mělo stačit ochlazovat nebo se pletu?
Co se týče grafu před, tak mě zajímá právě vliv ladění. Pro porovnání vyladěného BB kitu na motorce s hafem úprav mi graf standardního TL moc nepomůže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Franco82> Já to nechával změřit asi před měsícem,abych věděl co umí to vrtání,ale bohužel ty svině německý zapomněli Mrůču odladit,takže jela na Murkinovu mapu co mi dělal na jinej airbox a palice chvíli jsem přemejšlel,jestli to mám nechat odladit,ale dost krvavě teď teču do aut a tak jsem se na to vysral,zas takovej výzkumník nejsem Graf zkuste ukecat Murkina,ale je to o ničem,krouťák si nepamatuju a koní bylo 145,ale kdo ví kolik by jich z toho ještě mistr vykřesal,takže jednoduše to odečíst a zařvat dá to Xkoní navrch (pořád nemůžu najít kalkulačku)asi není úplně košér.
Hele to mi v podstatě stačí, že to ladění samotné udělalo změnu z 145 na 160 koní.
Murkine dotaz. Koketuju s myšlenkou nechat si změřit Corsaro. Nechci honit koně, jde mi primárně o kontrolu, zda to jede v optimálním režimu, případně přikrmit nebo ochudit mapu, aby to bylo ok. Narodivší koníci budou samozřejmě vítaný vedlejší produkt . ŘJ je stejná jako má třeba Griso nebo monster 1100 (IAW). Umíš přehrát mapu v této ŘJ a dal bys časový a cenový odhad celé akce? Kdyžtak to hoď do SZ, jestli nechceš veřejně. Díky moc!
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Doufám, že se tady časem dočtu reálný postřehy z použití na silnici a taky by mě zajímalo z dlouhodobějšího hlediska, jak dlouho to vydrží bezproblémově vrčet...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: mari> dík,dost koketuju s myšlenkou,že se navlíknu jak pumpa a pujdu to zkusit,ale vzhledem k tomu,že už předtím se mi snažilo za studena i v přímce utýct kolo tak se na to asi vyprdnu.
já bych to asi nevydržel...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
a Yosh Boye graf
tak tam není zas takový markatní rozdíl ve prospěch Jaška(řekl bych téměř křivky přes kopírák) který má o proti Yoshovi upravený vačky, vybraný kanály v palicích a zvětšený sací ventily o ?mm. Objem mají téměř totožný, 1078 vs 1080.Kde je zakopanej pes?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
r-a-k píše: Gratuluji ke zdárnému finiši Ale nemohu se zbavit dojmu že to zas takový porno není Když porovnám Jaškovej graf
a Yosh Boye graf
tak tam není zas takový markatní rozdíl ve prospěch Jaška(řekl bych téměř křivky přes kopírák) který má o proti Yoshovi upravený vačky, vybraný kanály v palicích a zvětšený sací ventily o ?mm. Objem mají téměř totožný, 1078 vs 1080.Kde je zakopanej pes?
V tom, že se jedná o S a o R.... Sko má 1 vstřik a eRko dva vstřiky na válec, Jašek má o 2ccm menší vrtání a pouze Commander a má navíc 7Nm a cca 7šemíků(což je dost), jako na eSko hodně dobrý, když vezmeš, že má v serii 92kW...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
r-a-k píše: dewwil> Počkat, žil jsem v tom dojmu že Jašek tam má motor z Rka?
Ne, má tam eSkovej motor s válcema z Pepovy 1078ccm...