pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
a Yosh Boye graf
tak tam není zas takový markatní rozdíl ve prospěch Jaška(řekl bych téměř křivky přes kopírák) který má o proti Yoshovi upravený vačky, vybraný kanály v palicích a zvětšený sací ventily o ?mm. Objem mají téměř totožný, 1078 vs 1080.Kde je zakopanej pes?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
r-a-k píše: Gratuluji ke zdárnému finiši Ale nemohu se zbavit dojmu že to zas takový porno není Když porovnám Jaškovej graf
a Yosh Boye graf
tak tam není zas takový markatní rozdíl ve prospěch Jaška(řekl bych téměř křivky přes kopírák) který má o proti Yoshovi upravený vačky, vybraný kanály v palicích a zvětšený sací ventily o ?mm. Objem mají téměř totožný, 1078 vs 1080.Kde je zakopanej pes?
V tom, že se jedná o S a o R.... Sko má 1 vstřik a eRko dva vstřiky na válec, Jašek má o 2ccm menší vrtání a pouze Commander a má navíc 7Nm a cca 7šemíků(což je dost), jako na eSko hodně dobrý, když vezmeš, že má v serii 92kW...