pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
dewwil píše: adahaya> Zítra jdu opět zajíždět, TL se utišuje(mechanický zvuky) a snad další týden půjde na brzdu Jelikož otvíráme novou pobočku na Stodůlkách tak není moc času, ale víkend mám volnej
tak nám Honzo pak napiš jak se jezdilo co a jak
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: už najeto 402km celkem, z toho 312km dnes
Naposledy editováno 04.10.2014 17:40:55
Honzo to je paráda a koukám že testuješ nejenom 1120 ale děláš i test pro Pireli je super že ti telátko padlo dobře do ruky a bodejť né když jsi TL dlouho měl a ty kilometry jsou super a ta decelerace jestli je taková tak na tu se těším nejvíc baví mě to
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Perkelnik píše: Je snad nějaká guma, kterou by jsi s timhle motorem při takovym podřazení neutrhnul? :)
Je, ale nesmí být 12°C Dobrý byly Rosso Corsy, R10 a kupodivu i SportAttackII, ale když chceš tak urveš každou to je jasný, je to o stylu jízdystrakon píše: dewwil> Tos mě nepotěšil, já jsem Pirelli Angel taky teď obul Jen ještě dotázek k tomu cvakání dekompresorů u TeLat, je velkej problém vyměnit ty pružinky?
Asi to problém není, ale bude to součástí dekompresoru kterej je součástí vačky a sehnat tu pružinku samotnou půjde jen někde v pružinkárně a zas tolik mi to cvakání od doby co jsem jezdil na Ducati nevadí
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Hele od kdy ma TeLe antihop? Vzdyt TL mely jen ten hazlik co zakousaval spjku aby neklouzala
Má ve spojce dvě talířové pružiny, které tlačí oproti 6.ti pružinám spojky, tudíž, když zaklapneš plyn tak se ten Lock Up spojky odemkne a ty dvě talířovky umožní prokluz lamel, no a ty jsem demontoval a dal jinou poslední lamelu pro ještě větší přítlak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
pylot píše: dewwil> Co to meleš, vždyť to máš něco přes 6,6 litru na 100, Moje RSV žere víc i když jedu spořivku a podobně mi žralo SV650S.
Asi tak, Corsaro při mojí penzijní jízdě leje 8 na sto. Takže na nezajetej a hovadskej motor paráda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: Asi tak, Corsaro při mojí penzijní jízdě leje 8 na sto. Takže na nezajetej a hovadskej motor paráda
Skoro bych se až bál, že to máte chudý...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
pylot píše: Skoro bych se až bál, že to máte chudý...
No vycházím z toho, že je zmenšená nádrž kvůli airboxu a těm sprchám, takže nevím objem nádrže a rezervy, takže, když začne svítit rezerva tak než najdu pumpu a natankuju pak celkem 11-12l do plný po cca 150km tak se mi to zdá moc, to ze svého TL neznám, to jsem najel do rozsvícení rezervy od plný origo nádrže 17l z toho 3l rezervy 180-200km piánko jízdou sem tam palba přes 10000ot./min. Teď na BB1120, který si prostě bere víc, zajížděcí kochačkou, která se nedostane přes 8000ot./min. (spíš 7000ot./min.) těch 10-12l na 150km, fakt těžká kochačka...
e: jinak v tom videu je vidět jak to tam ty sprchy lejou pod tlakem až jsou mokrý klapky a nestíhá to sát motor Ale v otáčkách to asi baští v pohodě
Naposledy editováno 09.10.2014 21:29:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 09.10.2014 22:25:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Stev> nene, na mým byla nejvíc 10,8l při palbě brzda/full plyn jak raněnej kanec, to co jsem psal výš tak bylo v režimu piánko a sem tam zatahat... Proto mi příjde, že BB dost žere, když to při záběhu netočím...
Jo Honzo není kochačka jako kochačka ale snad to nebude tak hrozný (jde o pocity a mít hubu od ucha k uchu)
dewwil píše: Stev> nene, na mým byla nejvíc 10,8l při palbě brzda/full plyn jak raněnej kanec, to co jsem psal výš tak bylo v režimu piánko a sem tam zatahat... Proto mi příjde, že BB dost žere, když to při záběhu netočím...
No vzdyt, pises srovnatelny spotreby pri pianko jizde. Navic asi ted mate smes bohatsi, pred doladenim je brzo na soudy :)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Nevite nekdo o nejakem levnem stahovaku lozisek za vnitrni krouzrk? potrebuji vytahnout par lozisek z karteru a nemam na to stahovak... Diky za kazdou radu