globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bioethanol E 85
15.8.2014 v 20:08
Ahoj všici, jen se chci zeptat, jestli jezdíte někdo na E 85, jak ho ředíte v jakém poměru a nebo je to blbost? Mám CB 750 seven fifty. Jela by na to? Díky za reakce.

2 reakcí na tento příspěvek Bioethanol E 85

16.8.2014 v 21:12 | Nahoru | #1
Creck: no tak v ty krabicce bude jen neco co prodluzuje dylku vstriku ... Je otazka jestli to bude stihat i pri vyssich otackach nez v aute - preci jen ten ele obvod nebude zadnej vrchol el.konstrukce. V podstate by se to same dalo naladit commanderem treba ...

(reakce na) Bioethanol E 85

17.8.2014 v 16:18 | Nahoru | #2

assassin píše: Creck: no tak v ty krabicce bude jen neco co prodluzuje dylku vstriku ... Je otazka jestli to bude stihat i pri vyssich otackach nez v aute - preci jen ten ele obvod nebude zadnej vrchol el.konstrukce. V podstate by se to same dalo naladit commanderem treba ...



Sice tě jeden místní diskutér osočil že tomu rozumíš:) ale tohle máš jen napůl správně... nevíš totiž, zda bude stíhat vstřikovač. On může být originální jednotkou otevřen déle a na další prodloužení vstřiku už pak nezbývá prostor.

Mě to funguje, protože Číňan zjevně použil vstřiky, které ukrmí větší kubaturu. Takže ŘJ podle lambdy zajistí stechiometrickou směs i při čistém E85. Vždy, protože lambda funguje s benzínem, lihem i PLG/CNG úplně stejně - žádná jiná se nevyrábí.

Jediný případ, kdy výše uvedené neplatí, je studený motor, kdy lambdy nefungují a vstřikování se řídí pevně nastaveným bodem palivové mapy. Pak samozřejmě některé háklivější motory hůř chytají nebo nedrží za studena volnoběh. Jakmile se lambdy ohřejí, problém zmizí.

dj_hrochovi se s dlouhou odpovědí psát nebudu... vezmu to stručně - kromě tebe, kterému motor na E10 nefunguje, také ostatním třeba funguje, smiř se s tím. Ty stojany na E10 a E85 wse nestaví kvůli 1% řidičů, snad aspoň to bys mohl uznat. I když - ať to uznáš nebo ne, pravdu tím nezměníš.

Pokud jde o cenu/daně - ropa z principu dochází, zatímco zbytky z cukrovky, kukuřice, cukrovky atd. budou vždy a něco se s nimi dělat musí. Jak nám klesá živočišná výroba (kvůli kvotám EU, s daní z paliv to nemá nic společného), bude jich víc a víc.

Je to něco úplně jiného než bionafta a biomasa, kdy pěstuješ energetickou plodinu jen abys ji spálil. Výroba lihu z odpadů je celkem rozumná věc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85

18.8.2014 v 21:34 | Nahoru | #3

assassin píše: Creck: no tak v ty krabicce bude jen neco co prodluzuje dylku vstriku ... Je otazka jestli to bude stihat i pri vyssich otackach nez v aute - preci jen ten ele obvod nebude zadnej vrchol el.konstrukce. V podstate by se to same dalo naladit commanderem treba ...



Ze zvedavosti jsem pred par roky podobnou Flexfuel jednotku analyzoval. Byla koupena v Cine, trochu jina krabicka ale nalepka stejna. Bylo to prekvapive sofistikovane zarizeni, musi toho vyrabek kvanta, protoze meli zakaznicky ASIC, znackove unipolarni tranzistory, dobre chlazene, ESD ochrany. Frekvencni rozsah nebyl problem. Zavaznym nedostatkem je to, ze to narozdil od seriovych ECU ci PCM nelimituje proud pro vyssi duty cycle. Zkratka pro vyssi stridu (ci delku pulzu) dokaze poslat na vstrikovace klidne 3A trvale. Spolecne s tim, ze pouzite FETy mely jen cca 100mOhn RDSon je to nebezpecne pouzivat se vstrikovaci s nizkou impedanci ktere pocitaji s current dampingem v ECU (Porsche ktere ma 4 Ohm , nektera BMW, vetsina Delphi produkcnich sysytemu).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist