Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

5.10.2014 v 09:53 | Nahoru | #1
J.M.K.> Ten fakt je o to zajímavější, když si uvědomíš, že ty auta tenkrát byli daleko lehčí proti autům stejné kategorie v dnešní době.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

2.11.2014 v 22:18 | Nahoru | #2
bafse> T603 zrovna lehká nebyla, tam byla právě kastle docela fortelná. Se škodovkou by to bylo horší, jenže to také byla zcela jiná kategorie - tatrovku těžko mohl mít doma každý. Ostatně i škodovku si nemohl každý dovolit, kupa lidí byla ráda za Trabanta, škodovkář už "něco znamenal" a kdo měl žigula, nebo Fiat 125p, byl "král".

kennysak> Motor z ficky teda nevím, nevím... nudný čtyřválec. Tyto tříkolky bly původně stavěné pro veterány z Vietnamu, aby i imobilní mohli začít "motocykl" a agregát VW Brouk byl ideální - motor vzadu za nápravou, zadní náhon - a z plochého, vzduchem chlazeného čtyřválce jde dostat i obstojný zvuk. Samozřejmě by šel použít i agregát ze škodovky, s motorem Felicia. Je to ale o individuálním názoru a vkusu. A každá snaha se samozřejmě cení, jen ta česká legislativa je skutečně na "přesdržku". Ale v tom bude mít prsty i "lobby" automobilek, co si budeme povídat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist