Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
26
Měl bych zájem se podílet
3
Chtěl bych s tím jezdit
6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
bafse> T603 zrovna lehká nebyla, tam byla právě kastle docela fortelná. Se škodovkou by to bylo horší, jenže to také byla zcela jiná kategorie - tatrovku těžko mohl mít doma každý. Ostatně i škodovku si nemohl každý dovolit, kupa lidí byla ráda za Trabanta, škodovkář už "něco znamenal" a kdo měl žigula, nebo Fiat 125p, byl "král".
kennysak> Motor z ficky teda nevím, nevím... nudný čtyřválec. Tyto tříkolky bly původně stavěné pro veterány z Vietnamu, aby i imobilní mohli začít "motocykl" a agregát VW Brouk byl ideální - motor vzadu za nápravou, zadní náhon - a z plochého, vzduchem chlazeného čtyřválce jde dostat i obstojný zvuk. Samozřejmě by šel použít i agregát ze škodovky, s motorem Felicia. Je to ale o individuálním názoru a vkusu. A každá snaha se samozřejmě cení, jen ta česká legislativa je skutečně na "přesdržku". Ale v tom bude mít prsty i "lobby" automobilek, co si budeme povídat.
kennysak> Motor z ficky teda nevím, nevím... nudný čtyřválec. Tyto tříkolky bly původně stavěné pro veterány z Vietnamu, aby i imobilní mohli začít "motocykl" a agregát VW Brouk byl ideální - motor vzadu za nápravou, zadní náhon - a z plochého, vzduchem chlazeného čtyřválce jde dostat i obstojný zvuk. Samozřejmě by šel použít i agregát ze škodovky, s motorem Felicia. Je to ale o individuálním názoru a vkusu. A každá snaha se samozřejmě cení, jen ta česká legislativa je skutečně na "přesdržku". Ale v tom bude mít prsty i "lobby" automobilek, co si budeme povídat.
J.M.K.> T 603 váží 1470 na svou dobu to byl docela cvalík a rozhodně i dnes jeto kus auta. Porovnej např z Xantií ta má přes 1400 kg. V tom porovnání mi už přijde Tatra docela lehká
Kdo chcete fotky ze stavby pošlete mail
Motor z felicie si myslím, že není vůbec nudný, přinejmenším je to solidní základ. Dneska jsem včichni zblblý počtem ventilů na válec, všechno musí mít rozvod DOHC a měnitelné časování pokud možno všeho. Motor z felicie je poctivý kus poctivé inženýrské práce odlitý z hliníku. Němci se museli hodně snažit, aby dokázali, že jejich motory jsou lepší a motor se už přestal vyrábět. To srdíčko bylo půl století vyvýené a po úpravách se dokázalo servat o slušné umístění na ralye Monte Carlo. Nechci ani domýšlet co by bylo, kdyby tady nebyl bolševi ka tenhle základ měli k dispozici např. pánové Costin a Duckworth z Cosworthu.
Motor z Brouka se také používal z důvodu, že byl laciný a všude. A v tom je filozofie použití Felicie v našich podmínkách stejná jako použití Brouka ve světě.
Jinak legislativa je u nás určitě na přes držku. Sportovní letadlo si postavíš relativně bez problémů. Nadšenci se sešli, otravovali na úřadech a založili LAA, ta ti s legalizací letadla pomůže. Tak co si založit Amatérskou Automobilovou Asociaci na schvalování aut a nebrečet?
Kdo chcete fotky ze stavby pošlete mail
Motor z felicie si myslím, že není vůbec nudný, přinejmenším je to solidní základ. Dneska jsem včichni zblblý počtem ventilů na válec, všechno musí mít rozvod DOHC a měnitelné časování pokud možno všeho. Motor z felicie je poctivý kus poctivé inženýrské práce odlitý z hliníku. Němci se museli hodně snažit, aby dokázali, že jejich motory jsou lepší a motor se už přestal vyrábět. To srdíčko bylo půl století vyvýené a po úpravách se dokázalo servat o slušné umístění na ralye Monte Carlo. Nechci ani domýšlet co by bylo, kdyby tady nebyl bolševi ka tenhle základ měli k dispozici např. pánové Costin a Duckworth z Cosworthu.
Motor z Brouka se také používal z důvodu, že byl laciný a všude. A v tom je filozofie použití Felicie v našich podmínkách stejná jako použití Brouka ve světě.
Jinak legislativa je u nás určitě na přes držku. Sportovní letadlo si postavíš relativně bez problémů. Nadšenci se sešli, otravovali na úřadech a založili LAA, ta ti s legalizací letadla pomůže. Tak co si založit Amatérskou Automobilovou Asociaci na schvalování aut a nebrečet?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.