už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
DreitTheDragon píše: J.M.K.> Co jsem slyšel, tak nějaká škodovka neprošla crash testem díky tomu, že se při nárazu přerušil svazek a díky tomu se neodemkly dveře.
To jsi slyšel skoro správně... jednalo se o crash testy v rámci vývoje vozidla... svazek se nepřerušil ale při nárazu se utrhávala celá baterie, která následně vypochodovala skrz světlo ven A ano, byl to pruser přesně kvulo tomu odemykání dveří... funkce automatického zamykání dvěří po rozjezdu vozidla, po bouračce by se k nim nedostali hasiči...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
bafse> Tak to nebude těžké. Větrání a topení by u otevřeného vozu moc smyslu nemělo, ale pokud by se nakonec dodělala i střecha, samozřejmě skládací, tak by to chtělo udělat alespoň ofukování čelního okna kvůli odmlžování.
assassin> Tohle je dost o pohledu jednotlivce na věc a shodnout se v tom moc nedá. Sporné je to s tím časem opravy - chápu, že pro Tebe zdržení třeba znamená ušlý zisk, ale jsou situace, kdy závadu opravíš rychleji, než stačí přijet asistence, nebo odtah - takže zavolat odtah znamená právě větší časovou ztrátu, pokud tedy nepřijedou rovnou s náhradním autem. Opět je to případ od případu, paušalizovat nejde.
A co se týče těch "starých křápů", tak mě osobně právě nevadí sem tam na něco kouknout, támhle zkontrolovat hladinu, támhle něco namazat... tak přehled o údržbě a stavu vozu, ale i to je o individuálním přístupu. Někdo holt naopak bere auto jako "služebníka" pro dopravu z místa na místo a údržbu a opravy raději nechá na jiných. Kor v případě někoho, kdo je schopen za hodinu vydělat více, než by stála práce mechanika, potom je to pochopitelné.