globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

24.8.2014 v 13:22 | Nahoru | #1
assassin> Díky za názor. Je pravda, že zpátečka na motocyklových motorech není moc běžná a ta exkluzivita taky asi bude něco stát.
A výroba vlastní převodovky...leda tak mezikus s polohou dopředu/dozadu, navrhovat celou převodovku o několika rychlostech by bylo asi silný kafe na leckoho.

Elektro jen na zpátečku zase znamená přidat jeden elektromotor. Když se použije BLDC, tak bude potřeba měnič a držet palce, aby měnič dlouho sloužil. Když se použije motor s komutátorem, tak budou jiskřit uhlíky a asi by to nadělalo paseku v palubní síti.

Naposledy editováno 24.08.2014 13:25:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

24.8.2014 v 13:40 | Nahoru | #2
DreitTheDragon> Vyrobit mezikus také nebude úplně zadarmo Zatím jsem spíše pro elektro. Ono jde o to, že když se s tím člověk bude dělat, tak bude dobré, když se to řešení bude dát použít na více druhů motorů s co nejmenším počtem změn.Ale jak jsem řekl, elektro není moje silná stránka. A rád se tady dozvím více.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist