už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/33/241816_trikolak1.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/33/241817_trikolak2.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
BLDC používají modeláři (třeba spolupracovník), do dlaně se vejde 1kW kousek, ale zadarmo to není.
Komutátorové motory budou hádám levnější a větší. Sice nepotřebují složitý měnič jako BLDC motory a dají se opravdu jednoduše regulovat, ale zase mají uhlíky. Bál bych se hlavně rušení co by potom běhalo po kabelech v celym autě a opotřebování uhlíků.