globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

24.8.2014 v 11:00 | Nahoru | #1
bafse> Ta zmínka o traktoru mi připomněla traktor Škoda 30 - nalil se benzín, nastartoval, motor se nechal prohřát a pak se přeplo na naftu. Ale startování volantem slyším prvně, to musí být opravdu žrádlo

(reakce na) Stavba tříkoláku

24.8.2014 v 11:24 | Nahoru | #2

DreitTheDragon píše: bafse> Ta zmínka o traktoru mi připomněla traktor Škoda 30 - nalil se benzín, nastartoval, motor se nechal prohřát a pak se přeplo na naftu. Ale startování volantem slyším prvně, to musí být opravdu žrádlo



Startování volantem je stejný jako klikou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

24.8.2014 v 11:33 | Nahoru | #3

DreitTheDragon píše: bafse> Ta zmínka o traktoru mi připomněla traktor Škoda 30 - nalil se benzín, nastartoval, motor se nechal prohřát a pak se přeplo na naftu. Ale startování volantem slyším prvně, to musí být opravdu žrádlo



Volant i s částí řídicí hřídele se sejme a nasadí se na volnoběžný náboj na setrvačníku, takže slouží de facto jako startovací klika. Pochází z toho i vtip-rýpanec, že je to jediné vozidlo na světě, které "bez volantu nenastartuješ".



Tady se maník nepáře se sundaváním volantu, když má po ruce druhý volant. Je tam vidět i nahřívání hlavy motoru plynovým hořákem - jedná se o tzv. semidiesel, nebo-li motor se žárovou hlavou (heisskopfmotor, hot bulb engine, tändkulemotor). Výhodou je, že nepotřebuje vysoké vstřikovací tlaky a dokáže tak spalovat i mnohem "horší sajrajty", než kvalitní, čistou naftu. Tím pádem ani vstřikovací jednotka není tak náročná na výrobu.
Místo nahřívání žárové komůrky zvenčí se do ní dal nasadit šroubovací náboj s doutnákem - lze snadno nahradit žhavicí svíčkou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist