globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

23.8.2014 v 22:24 | Nahoru | #1
DreitTheDragon> To co máš v hlavě postavil Ferdinad Porsche asi před sto lety pro rakousko-uherskou armádu, byl to automobilový vlak a tahal těžká děla. František Křižík si postavil experimentální vůz jako demonstrátor schopností své firmy ještě před Porchem. A Fisker Karma Ti nic neříká Dobrý pohon se hodí do jakéhokoli vozidla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

23.8.2014 v 22:47 | Nahoru | #2

bafse píše: DreitTheDragon> To co máš v hlavě postavil Ferdinad Porsche asi před sto lety pro rakousko-uherskou armádu, byl to automobilový vlak a tahal těžká děla. František Křižík si postavil experimentální vůz jako demonstrátor schopností své firmy ještě před Porchem. A Fisker Karma Ti nic neříká Dobrý pohon se hodí do jakéhokoli vozidla


Fisker Karma, to slyším prvně. Ale co čtu, tak je to přesně to, co bych si představoval. Jen místo Li-ion bych viděl spíš kondenzátory. Ty není problém prudce nabít (rekuperace při brždění by musela dělat divy) a ani vybít (rozjezd v křižovatce, předjíždění). Navíc generátor by měl čas plynule zvednout otáčky (údajně nižší spotřeba, než prudce tahat za plyn).

Když se budu soustředit jen na generátor, tak by mě ještě lákalo postavit dvoutaktní benziňák po vzoru dvoutaktního dieselu - jen snížit kompresi a do hlavy přidat svíčku. Mazání je zvlášť a jako bonus to má přeplňování.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist