globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

23.8.2014 v 18:36 | Nahoru | #1
Bafse: no ono neni vse jen o pevnosti v tahu .... A v seriove vyrobe je laminat lehce mimo, nebo ty ho dokazes do forem ukladat strojne ? A i kdyby tak vyrobni cas na laminatovej panel je trosku jinde nez sjeti lisu...

Tzn duvod proc seriova auta nejsou z laminatu neni protoze nas chtej automobilky podvest , ale ze by sis asi laminatovou fabii za milion nebo vic asi nekoupil....

(reakce na) Stavba tříkoláku

23.8.2014 v 19:00 | Nahoru | #2
assassin> Laminátovou fabii bych si za milion nekoupil. Problém proč to automobilky nedělají jsi vystihl. Ale já rozhodně nechci bouchat několiset tisíc tříkoláků za rok. V Anglii existovalo autíčko Midas a jeho oproti Tříkoláku nesrovnateně složitější karoserii včetně dveří se dařilo vylaminovat za asi 130 hodin. Na vývoji se podílel i Gordon Murray a bariérovou zkouškou auto procházelo tak, že si ho některé automobilky koupily, protože nechápaly. U tříkoláka by sis měl být schopen vylaminovat hlavní sadu dílů za cca 3-4 dny, takže i kdyby to dělal za Tebe někdo z mého pohledu silně rozežranej, tak by si za práci neměl říci více než 12000 Kč, materiál na šasi, kde hmotnost vychází mezi 50-60 Kg by jsi dal asi 20000Kč, něco bych si řekl asi za půjčení forem. Myslí, že to jsou přijatelné podmínky za získání Tříkoláka?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist