globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

23.8.2014 v 11:30 | Nahoru | #1
coffman> Cenu řeším docela zásadně. Už proto, že těch peněz nemám na rozdávání.Na druhou stranu si myslím, že se dá stále užít spousta legrace. A že si z nás dělají třeba automobilky prdel. Tak za tím si stojím. Uvedu příklad: Víš jakou má pevnost ocel na výrobu běžné karoserie? Teď Ti neřeknu přesné číslo, ale vím, že není nic moc, protože by to nešlo lisovat. A např běžný laminát, je na tom podobně jako kvalitní ocel. A teď se podrž 1m3 váží asi 1500 kg oproti oceli s 7900kg.A že nemůžou být auta z laminátu, tomu snad sám nevěříš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

23.8.2014 v 14:22 | Nahoru | #2
bafse>Hlavně vedle J. Hradce Česká Kanada stojí za to .Podle toho jak to popisuješ tak to spadá do kategorie vozidel L5 a tam váha nad 400kg moc nemění(něco tedy ano). Pokud to chceš dostat na papíry tak bys měl začít právě u těch paragrafů, aby ses vyhnul zbytečným konstrukčním problémům popř. nebyl zklamán že to nejde(hlavně finančně). Předpokládám že chceš použít laminát jako samonosnou konstrukci což musíš ověřit(nejlépe výpočty) zda vyjde lépe než v kombinaci s příhradovým rámem to už je boj konstruktéra . Tvá představa sériové výroby se mě taky líbí taková socialistická .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist