globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prostřední válce nepálí
14.8.2014 v 12:01
Ahoj, chci poprosit o radu. Jedná se o model 99 se vstřikováním. Měnil jsem plasty a trochu čistil....při pokusu nastarovat jede motor jen na krajní válce. Výfuky od středových válců jsou úplně studené. Vyměnil jsem mezi sebou cívky a chová se to stejně. Do cívky pro nefukční válce jde proud, svíčky jsou suché. Díky

Prostřední válce nepálí

14.8.2014 v 12:09 | Nahoru | #1
Když jsou svíčky suché, tak do válců nejde benzin... zkontroluj kabeláž a konektor ke vstřikům - přitom čištění a rozborce se klidně mohlo něco pohnout a ztratit kontakt.

1 reakcí na tento příspěvek Prostřední válce nepálí

14.8.2014 v 18:23 | Nahoru | #2
A máš kabely z jedné ind. na 1 a 4 válci a od druhé na 2 a 3 válci?

Prostřední válce nepálí

14.8.2014 v 21:00 | Nahoru | #3
Bud rád , aspon máš 2 válec

(reakce na) Prostřední válce nepálí

15.8.2014 v 11:39 | Nahoru | #4
Katana> jo, je to jak říkáš...

1 reakcí na tento příspěvek Prostřední válce nepálí

15.8.2014 v 11:42 | Nahoru | #5
Dneska jsem se dočetl v servisním manuálu něco o možnosti provést autodiagnostiku, když dám klemu na konektor u řídící jednotky, zkoušel to někdo z vás?

(reakce na) Prostřední válce nepálí

15.8.2014 v 23:08 | Nahoru | #6
Vilda124> Ano, někde, většinou pod sedlem, nebo u baterky, možná i u řídicí jednotky (ta beztak bude někde v těch místech) bude nezapojený dvoupólový štekr, jeho póly je třeba propojit kouskem drátu a tak se ukáže chyba. Nevím, jak je to přesně u CBR1100, ale má-li motorka jen kontrolku FI, tak po aktivaci diagnostického režimu "vybliká" chybu, obvykle dlouhé bliknutí znamená desítky a krátké jednotky, tedy pokud např. blikne dvakrát dlouze a pak třikrát krátce, znamená to chybu "23" a pak musíš v tabulce závad najít, co "vyblikané" číslo chyby znamená. Má-li motorka i display, může místo blikání zobrazit přímo kód chyby, např. "c23". Tu pak opět najdeš v tabulce závad. Pozor ale na to, že přesné postupy se mohou lišit a třeba u GSX1400 se při rozsvícení kontrolky FI (a tedy indikaci, že je nějaká chyba detekována) nesmí vypínat spínačka, jinak se chyba z paměti smaže. Je třeba mít připraven druhý klíč a tím po rozsvícení chyby otevřít sedlo, pak sundat kryt baterky a propojit konektor. Nejlepší bude najít si tady na m.cz odpovídající dílenskou příručku, v té by vše mělo být popsané.
A hlavně pozor na to, že pokud je zjištěna nějaká chyba identifikovaná "samodiagnostikou", indikuje ji právě kontrolka FI. Takže pokud v Tvém případě kontrolka při běžícím motoru nesvítí, ani nebliká, tak nemá smysl spouštět diagnostický režim, jelikož v paměti závad stejně nic nebude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird Šelmak 35 23.9.2023 v 21:55 dan1024
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 22 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA


TOPlist