prosím o jakkýkoli typ či radu, díky
Naposledy editováno 12.08.2014 16:37:42
2 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
dalsi bod - pokud vysednes, posunes tim teziste a motorka muze byt mene naklonena pri stejne rychlosti prujezdu
cim vic vysednes, tim je motorka vic rovne a v extremu skutecne muze byt pri stejne rychlosti prujezdu skoro rovne a ty visis z motorky jak opicak, ale je to ve vysledku jedno
stupacky ma kazda motka jinak 'vysoko' a drou v jinem naklonu, cili to neni meritko niceho, treba u VFR 750/800 sem drel stupackama skoro rovne, a na ZX10R jeste nikdy, podobne treba Hondy 929 ci 954 jsou zname, ze skoro driv nez stupackama drou bocnima kapotama, cili spatna koncepce motorky.
cili projet zatacku v brutalnim naklonu na stupacky/kapoty, nebo s motkou skoro rovne ale vylezlej a s kolenem na zemi, lze pri stejne (ci podobne) rychlosti a nevypovida to o nicem, oba zpusoby sou v pohode (jen tomu druhymu se prilis chytri lide posmivaji )
osobne doporucuju na takovydle pokusy podhustit trochu gumy, aspon na 1.9, abys mel vetsi stycnou plochu, aby se gumy vic zahrivaly a drzely a udrzely vetsi naklon, a zaroven mas zrejme motorku s relativne nizko stupackami, cili tam naklon moto uz moc nezvetsis a musis holt vic vysednout a vypadat na tom 'blbe', ale je to OK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
Bubrak-ZX10R píše:
cili projet zatacku v brutalnim naklonu na stupacky/kapoty, nebo s motkou skoro rovne ale vylezlej a s kolenem na zemi, lze pri stejne (ci podobne) rychlosti a nevypovida to o nicem, oba zpusoby sou v pohode (jen tomu druhymu se prilis chytri lide posmivaji )
Řek bych, že forma má být výsledkem funkce, ne naopak. Takže jsem z těch příliš chytrých lidí, kteří se posmívají, když jedu zatáčku na svým mastodontu v závěsu za týpkem na sportu kterej v ní brousí kolínko, jak se mi to už párkrát poštěstilo. Protože mi to pak nepřijde jako "vyšší dívčí" jízdy na motorce, ale svým způsobem jako gymnastický cvičení. Ale ať si každej jezdí jak chce a na mě zas je abych buď němě zíral, nebo se nahlas smál, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
Bubrak-ZX10R píše: hele princip je v tom, ze jedes na motorce normalne zatacku nejakou rychlosti, cim vyssi rychlost prujezdu, tim je motorka vic naklopena.
dalsi bod - pokud vysednes, posunes tim teziste a motorka muze byt mene naklonena pri stejne rychlosti prujezdu
cim vic vysednes, tim je motorka vic rovne a v extremu skutecne muze byt pri stejne rychlosti prujezdu skoro rovne a ty visis z motorky jak opicak, ale je to ve vysledku jedno
stupacky ma kazda motka jinak 'vysoko' a drou v jinem naklonu, cili to neni meritko niceho, treba u VFR 750/800 sem drel stupackama skoro rovne, a na ZX10R jeste nikdy, podobne treba Hondy 929 ci 954 jsou zname, ze skoro driv nez stupackama drou bocnima kapotama, cili spatna koncepce motorky.
cili projet zatacku v brutalnim naklonu na stupacky/kapoty, nebo s motkou skoro rovne ale vylezlej a s kolenem na zemi, lze pri stejne (ci podobne) rychlosti a nevypovida to o nicem, oba zpusoby sou v pohode (jen tomu druhymu se prilis chytri lide posmivaji )
osobne doporucuju na takovydle pokusy podhustit trochu gumy, aspon na 1.9, abys mel vetsi stycnou plochu, aby se gumy vic zahrivaly a drzely a udrzely vetsi naklon, a zaroven mas zrejme motorku s relativne nizko stupackami, cili tam naklon moto uz moc nezvetsis a musis holt vic vysednout a vypadat na tom 'blbe', ale je to OK
Trochu nesouhlasim...¨Tech extremne vysedlejch vopicaku potkavam dost a casto me brzdej i kdyz jedu volnejc, bez vysednuti a skrtani stupackama.
O sviznym tempu s kolenem a stupackama na zemi nemluve...
Nechapu proc bych mel extremne vylejzat, kdyz jedu temer bez naklonu...Navic nemas takovej cit, dyz ses uplne mimo bajk. Chapu to na okruhu. Napriklad na vode...ale na silnici je to fakt zbytecny. Ty gumy maj fakt neska extremni rezervy...
A upoustet se mi zda celkem zbytecny v provozu a kor na slabym nahaci. Ja jezdim predepsanej tlak na zimnich gumach - roadsmart 1 a nikdy me nepustily, kdyz sem se o to zrovna umyslne, v pomalejsich zatackach na vyjezdech nesnazil. A na to ze je letos celkem trapim..vpodstate jenom Duba, Duba, Duba. Tak maj pres 10tis (nechapu) sou uz sice skoro bez vzorku, ale este neco najedou a furt jezdim stejny tempo, stupacky mizej a dobry...A i v tech nejvetsich vedrech cajk..Vyborny gumy!
Naposledy editováno 13.08.2014 21:26:44