globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Věčné téma koleno vs stupačka
 
12.8.2014 v 16:36
Zdar borci. Vím že je nekonečné téma poser pruhy, koleno, jak moc vysedat atd atd. ale nedalo mi to a chtěl bych odpověď trochu individuálnější. Sedlám Suzuki naháče GSR 750. Mám sní nalítáno cca 3tis km, první velká motka moje. Sedli jsme si parádně. Snažím se trénovat zatáčky, náklony. Dřu hlásiče náklonu, ale na kolenní slider mi malinko přece jen chybí. Poser pruh kolem 0,5 cm. Když vysednu víc....přijde mi že z motky už vyloženě visím a nevypadá to dobře. Způsob vysedání....cca na 1/2 zadku viz fotka. Není to ale ten náklon na hlášič, šlo to ještě níž, ale fotku na to nemám:(

prosím o jakkýkoli typ či radu, díky







Naposledy editováno 12.08.2014 16:37:42

2 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 01:27 | Nahoru | #1
hele princip je v tom, ze jedes na motorce normalne zatacku nejakou rychlosti, cim vyssi rychlost prujezdu, tim je motorka vic naklopena.

dalsi bod - pokud vysednes, posunes tim teziste a motorka muze byt mene naklonena pri stejne rychlosti prujezdu

cim vic vysednes, tim je motorka vic rovne a v extremu skutecne muze byt pri stejne rychlosti prujezdu skoro rovne a ty visis z motorky jak opicak, ale je to ve vysledku jedno

stupacky ma kazda motka jinak 'vysoko' a drou v jinem naklonu, cili to neni meritko niceho, treba u VFR 750/800 sem drel stupackama skoro rovne, a na ZX10R jeste nikdy, podobne treba Hondy 929 ci 954 jsou zname, ze skoro driv nez stupackama drou bocnima kapotama, cili spatna koncepce motorky.

cili projet zatacku v brutalnim naklonu na stupacky/kapoty, nebo s motkou skoro rovne ale vylezlej a s kolenem na zemi, lze pri stejne (ci podobne) rychlosti a nevypovida to o nicem, oba zpusoby sou v pohode (jen tomu druhymu se prilis chytri lide posmivaji )

osobne doporucuju na takovydle pokusy podhustit trochu gumy, aspon na 1.9, abys mel vetsi stycnou plochu, aby se gumy vic zahrivaly a drzely a udrzely vetsi naklon, a zaroven mas zrejme motorku s relativne nizko stupackami, cili tam naklon moto uz moc nezvetsis a musis holt vic vysednout a vypadat na tom 'blbe', ale je to OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 05:52 | Nahoru | #2

Bubrak-ZX10R píše:

cili projet zatacku v brutalnim naklonu na stupacky/kapoty, nebo s motkou skoro rovne ale vylezlej a s kolenem na zemi, lze pri stejne (ci podobne) rychlosti a nevypovida to o nicem, oba zpusoby sou v pohode (jen tomu druhymu se prilis chytri lide posmivaji )


Řek bych, že forma má být výsledkem funkce, ne naopak. Takže jsem z těch příliš chytrých lidí, kteří se posmívají, když jedu zatáčku na svým mastodontu v závěsu za týpkem na sportu kterej v ní brousí kolínko, jak se mi to už párkrát poštěstilo. Protože mi to pak nepřijde jako "vyšší dívčí" jízdy na motorce, ale svým způsobem jako gymnastický cvičení. Ale ať si každej jezdí jak chce a na mě zas je abych buď němě zíral, nebo se nahlas smál, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 21:24 | Nahoru | #3

Bubrak-ZX10R píše: hele princip je v tom, ze jedes na motorce normalne zatacku nejakou rychlosti, cim vyssi rychlost prujezdu, tim je motorka vic naklopena.

dalsi bod - pokud vysednes, posunes tim teziste a motorka muze byt mene naklonena pri stejne rychlosti prujezdu

cim vic vysednes, tim je motorka vic rovne a v extremu skutecne muze byt pri stejne rychlosti prujezdu skoro rovne a ty visis z motorky jak opicak, ale je to ve vysledku jedno

stupacky ma kazda motka jinak 'vysoko' a drou v jinem naklonu, cili to neni meritko niceho, treba u VFR 750/800 sem drel stupackama skoro rovne, a na ZX10R jeste nikdy, podobne treba Hondy 929 ci 954 jsou zname, ze skoro driv nez stupackama drou bocnima kapotama, cili spatna koncepce motorky.

cili projet zatacku v brutalnim naklonu na stupacky/kapoty, nebo s motkou skoro rovne ale vylezlej a s kolenem na zemi, lze pri stejne (ci podobne) rychlosti a nevypovida to o nicem, oba zpusoby sou v pohode (jen tomu druhymu se prilis chytri lide posmivaji )

osobne doporucuju na takovydle pokusy podhustit trochu gumy, aspon na 1.9, abys mel vetsi stycnou plochu, aby se gumy vic zahrivaly a drzely a udrzely vetsi naklon, a zaroven mas zrejme motorku s relativne nizko stupackami, cili tam naklon moto uz moc nezvetsis a musis holt vic vysednout a vypadat na tom 'blbe', ale je to OK



Trochu nesouhlasim...¨Tech extremne vysedlejch vopicaku potkavam dost a casto me brzdej i kdyz jedu volnejc, bez vysednuti a skrtani stupackama.
O sviznym tempu s kolenem a stupackama na zemi nemluve...
Nechapu proc bych mel extremne vylejzat, kdyz jedu temer bez naklonu...Navic nemas takovej cit, dyz ses uplne mimo bajk. Chapu to na okruhu. Napriklad na vode...ale na silnici je to fakt zbytecny. Ty gumy maj fakt neska extremni rezervy...
A upoustet se mi zda celkem zbytecny v provozu a kor na slabym nahaci. Ja jezdim predepsanej tlak na zimnich gumach - roadsmart 1 a nikdy me nepustily, kdyz sem se o to zrovna umyslne, v pomalejsich zatackach na vyjezdech nesnazil. A na to ze je letos celkem trapim..vpodstate jenom Duba, Duba, Duba. Tak maj pres 10tis (nechapu) sou uz sice skoro bez vzorku, ale este neco najedou a furt jezdim stejny tempo, stupacky mizej a dobry...A i v tech nejvetsich vedrech cajk..Vyborny gumy!

Naposledy editováno 13.08.2014 21:26:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist