Téma: Potápění Egypt

12.8.2014 v 14:42
Byl někdo? Co byste doporučili - kam a s kým?

12.8.2014 v 15:12 | Nahoru | #1
V Egypte jsem byl jen vzdycky s babou, takze klasicka rekreacni dovolena, ale na miste je spousty dive center, kde si muzes vybrat ruzny potapecky vylet (odzkousen Sharm El Sheikh a Makadi Bay).

Primarne bych jel do Sharmu, uz jen na snorchlovani je to pecka a zaroven tam poridis i potapeni k vraku lodi, tam je doslova more moznosti.

Rudy more chvalim, na podmorsky zivot je mnohem bohatsi i krasnejsi, nez treba karibik.

12.8.2014 v 16:26 | Nahoru | #2
Marsa alam hotel Hilton
LUXUS

12.8.2014 v 16:35 | Nahoru | #3
Kam to je jedno, ale když k moři, tak jedině s Móňou!

12.8.2014 v 17:24 | Nahoru | #4

shewcza píše: Marsa alam hotel Hilton
LUXUS

Naposledy editováno 12.08.2014 17:25:24

12.8.2014 v 17:44 | Nahoru | #5
Hlavně se nenech zlákat na Giftun nebo jak se to jmenuje tam na jednu rybičku připadá asi 150 lidi. A pokud se s nima fakt pojedeš potápět bez svoji výbavy tak hlavně všechno 5x překontrolovat jsou to střelci mě třeba automatika dávala víc vody než vzduchu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potápění Egypt

12.8.2014 v 17:51 | Nahoru | #6
stefi> moc si nedokazu predstavit, ze by letadlem tahl vyzbroj...

Jinak jak jsem psal, na potapeni Sharm, kde si dive tripy koupis na miste a nebo rovnou letet od cr potapecskeho centra na lod, ale s tim zkusenost nemam.

Nahled na tamni vyzbroj, ale v poho slouzila (masku, snorchl, ploutve vzdy taham svoje).

Naposledy editováno 12.08.2014 17:51:24

12.8.2014 v 18:00 | Nahoru | #7
SLEEPER> vyzbroj ti normalne pustej na palubu v ramci prirucaku,kolem 10kg nikdo jeste neprudil.

12.8.2014 v 18:04 | Nahoru | #8
doporučil bych utéct do států...zamakat...udělat výběrovky k navy seals...a po ukončení výcviku se nechat vysadit z vrtulníku...pěkně se zbraní v ruce...šupky dupky do svatý války...za peníze během iluze míru nikdy

12.8.2014 v 18:07 | Nahoru | #9

12.8.2014 v 18:08 | Nahoru | #10
SLEEPER> automatiku svoji + oříšek kdyby neseděla a tam si půjčiš jen láhev. To se do kufru vejde. Já si třeba nechci půjčovat ani neopren pac mi nikdy žádný nesedi a mam ho jak prutokač a pak mě děsi představa co všechno tam pouštěl ten člověk předemnou

12.8.2014 v 18:09 | Nahoru | #11

stefi píše: SLEEPER>....a pak mě děsi představa co všechno tam pouštěl ten člověk předemnou

sakra

12.8.2014 v 18:10 | Nahoru | #12

SLEEPER píše: sakra

No přesně tak

12.8.2014 v 18:14 | Nahoru | #13

SLEEPER píše: Kubák> Kdybys cestoval s babama, vedel bys ze kazde volne misto, resp. volny kilogram je neuveritelne cenna vec.

Jo,to je fakt,v cervnu jsem doma musel nechat i opasek Zlaty pansky jizdy,tam nam stacej trenky,bez zbytku se obejdem nebo se to dokoupi na miste

12.8.2014 v 18:26 | Nahoru | #14

stefi píše: No přesně tak

nevedomost je tak sladka

Kubák>jojo, zadny probleeemy pak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potápění Egypt

12.8.2014 v 18:46 | Nahoru | #15

Kubák píše: Luxus si predstavuju jeste trochu jinak,ale ta zatoka,vedle ktery lezi,je asi nejvetsi parada na egyptsky snorchlovani hnedle u plaze.I sousedni hotel se da v klidu absolvovat,ale to uz je na kazdym.Mne by tam stacil i stan,hlavne ta zatoka V rijnu ji zase absolvujem.

Nicméně jak říkáš, ta zátoka u které stojí (Abu Dabab) je jedna z mála kde lze (za příznivé konstelace asi 20-ti hvězd) potkat veliké želvy a i delfíny. Bohuže jsem tam potkal také asi 3m dlouhou murénu, což není pro šnorchlaře kdovíjak pěkný zážitek Na potápění to tam není (hloubka cca 6 metrů), ale šnorchlovačka luxusní.

Jinak hodně potápěčů jsem potkal v resortu Akassia Swiss Resort (asi 20km na sever od Marsy), který je postaven na okraji obrovského a vysokého útesu. Útes doslova famózní (lepší zážitek na šnorchlování než v Abu Dabab) a padá kolmo dolů do černočerné tmy, takže bude hodně vysokej. Potápěčů tam byla spousta.
Mezi destinacemi jsem se přesouval taxikem. Bylo to levné, rychlé a rozhodně levnější než s cestovkou

12.8.2014 v 19:15 | Nahoru | #16
Já byl v Sharmu.hotel SULTAN GARDEN a potápění tam nabízeli myslím za 2000kč i s tím jejich slavným rychlokurzem absolutně super Od obsluhy,jídla,pití,všude čisto a ani jsem se neposr.. Byl jsem na kurzu potápění takže asi v 8-10M ale zážitek fakt neskutečnej..I delfíny jsem tam viděl a popravdě jde z toho strach jakej je to macek..I Rejnoci ale menší..Fakt super za ty prachy Jak píšu,některý hotely to mají i v nabídce Jooo a bacha na ně Svináky,jen jsem se otočil a...

12.8.2014 v 19:28 | Nahoru | #17
Jezdíme do Egypta 2x ročmě výbavu vozíme komplet mimo flašek a závaží. Jinak super je Marsa Alam hotel Oriental Bay,( v tomto hotelu už jsme byli 5x teď to bude po šesté ) super dive centrum, ceny super, jezděj tam i z jiných hotelů, kde jsou dive centra, výlety, blízko člunem na Elphinstone asi 35 min, dle počasí. Je to blízko i od zátoky jak píše Seikos, Abu Dabab.
Fakt doporučuju.

Naposledy editováno 12.08.2014 19:29:59

12.8.2014 v 20:01 | Nahoru | #18
V AD jsem želvy potkal,kdykoliv jsem vlez do vody,delfíny se mi nepoštěstilo a dugonga tam marně nahánim celou dobu,snad se to letos změní
Na konci září jedu honit z lodi ryby na Kapverdy,snad se něco zajímavýho objeví.Jen mě mrzí,že jsem se pozdě dozvěděl o tamním červnovém hojném výskytu plejtváků,to by bylo něco
Díky za podnět se Swiss resortem,progooglim to a určitě tam zavítáme

12.8.2014 v 21:12 | Nahoru | #19
My se v neděli vrátili z potápění v Černé Hoře, taky dobré. (sorry za OT)

12.8.2014 v 22:03 | Nahoru | #20

seikos píše: Byl jsem tam taky. Luxus to je, ale tak nějak "egyptskej". V podstatě tam jsou ty všechny 5-ti hvězdy dost podobný a tenhle Hilton je dost jiný než Hilton třeba v Šanghaji

Tak nějak jsem to myslel. Na Egypt luxus Samozřejmě že se to nedá srovnávat s jinými Hotely Hilton, ale na ty egyptské poměry vážně paráda.

12.8.2014 v 22:18 | Nahoru | #21

Kubák píše: seikos> My jsme v červnu s kmotrou prubli šestihvězičku a až na ty služby(vlhký chlazený ručníky na pláži,lednička u lehátka,leštič brýlí,menu s kubánskejma doutníkama,servis v resturacích..) a klid to taky nebylo nic ohromujícího.Voda o hovně,ale s tím jsem naštěstí počítal..
Díky za podnět se Swiss resortem,progooglim to a určitě tam zavítáme

Mě ten Akassia Swiss Resort přišel tedy lepší než celý slavný Hilton u Abu Dabab. Nehledě na to že s dětmi super - je tam velikánský akvapark a celkem 19 bazénů. Samozřejmě moře, výborný šnorchlování a potápění asi taky.

12.8.2014 v 22:24 | Nahoru | #22
seikos> jsem skromnej,mne staci i Al Malikia vedle Hiltonu,hlavne ze je dobra voda
Ale min.rok se nam povedlo,ze jsme byli prvni letadlo z CR,ktery letelo po znovuotevreni Egypta a bylo nas v Hiltonu asi 60 se zbytkem sveta.V hotelu nikdo,zatoka prakticky prazdna..to uz se asi nepostesti..

12.8.2014 v 22:48 | Nahoru | #23
Zatím všem díky za reakce, jedem právě s babama a ty budou vylepený na pláži, takže loď ee, sarm jsme zavrhli, tam nechceme. Takže jedině, ty jejich dive centra, s nějakýma českýma instruktorama nemá nikdo zkušenost?

12.8.2014 v 23:06 | Nahoru | #24
Jo to bych měl,záleží co si představuješ,kámoš tam byl několik roků a nevím zda-li je s něma ve spojení,jinak mám kontakt na jednu kočku,když tak písni pm

13.8.2014 v 07:18 | Nahoru | #25
na podzim chci jet taky tak ze si znacim

13.8.2014 v 08:53 | Nahoru | #26
Jinak urcite je dobry si v cr udelat alespon "jednohvezdickovy" zkousky. Jasne, neni problem dodelat na miste, ale stoji to cas a penize. Bez zkousek se taky necha jit na pristrojove potapeni, ale jedna se o male hloubky a jeste vas instruktor drzi jak milenku.

honza> Toho Sharmu je skoda, o mnoho lepsi priroda jak pobrezi "hurghady", navic se necha jet i na zajimavy nocni vystupy do hor, kdyby vas more prestalo bavit.
Hurghada je jen o chlastu a o umele vytvorenych plazich (vybagrovany koralovy utesy). Babama bych se omezovat nenechal.

Jedna z hor.

e: ted ksicht je kvuli jedny "epizode" s passatem, vim, ze to tady cajti kontrolujou.

Naposledy editováno 13.08.2014 08:54:08

13.8.2014 v 12:33 | Nahoru | #27
Za mě jestli potápění,tak Sharm.Škoda,že se chtěj baby válet.My nakonec dospěli k uplně obyč hotelu jen se snídaní (opravdu nebyla dobrá...) ALE :ráno nás vyzvedli mikrobusem do dive-centra.Přez den na lodi,kde nás i nakrmili a napojili.Nepotápějící-se doprovody mohly při zastávkách šnorchlovat,nebo se slunily na horní opalovací palubě.Večer jsme chodili po restauracích povětšinaou v Naama Bay.Je to trochu jiná liga,když si u vstupu do hospody ukážeš na ryby,který má udělat atd.
Pokud by holky nechtěly na loď,tak je tam i lepší pobřeží na šnorchlovačku,než v Hurghadě a v zátoce okolo Hiltonu i písečný jen s korálovejma hlavama.
Pod vodou rybí polívka,velký murény sou standart,hejna barracud,rejnoci-povětšinou trnuchy,ale potkali sme i Eagla-raye a Mantu a největší věc bylo plavání s velrybákem.Ten se ukázal v zátoce,tak sme za nim naskákali na rychlo jen s ABCéčkem.Bez ploutví mu nestíháš ani když "splývá"...
Pokud máš na zavazadla 20kg a nepovezeš u sebe nic holkám,tak výstroj v pohodě pobereš.Je rozumný automatiku zabalit do bublinek a nechat jí ve velkym kufru,páč na palubu by mohli mít kecy (kolegovi se i stalo),že můžeš hadicema škrtit posádku a mlátit je tim "železem"...
Mam kdyžtak kontakt na místní Dive-centrum.Nevim jak si na tom s jazykama,ale tady je kdyžtak češka,rusák a občas slovák.

13.8.2014 v 20:51 | Nahoru | #28
SLEEPER> jo v pohodě, aspoň ti to tak víc sluší

no v sharmu se nám nelíbí jít 50m po molu a celý to na nás nepůsobilo tak jak třeba v hurghade

14.8.2014 v 07:35 | Nahoru | #29

A pozor na toto!!!!!!!!!!!!!

14.8.2014 v 08:38 | Nahoru | #30
Mildabike> no tohle kdyby se dokázalo vychytat, tak by se dost ušetřil vzduch co si normálně foukáš do žaketu, ale trochu to smrdí kesonkou