Ted mam motorku v servisu, vsechno vypada dobre a kdyz je to studeny dobiji to jak ma pri otackach kolem 14,5....ale jakmile ujedu dejme tomu 40-60km uz nenastartuju.
Nova baterka YUASA kupovana mesic/dva zpet.
Regulator v kvetnu novy od ELESYS.
Poznatky: po te ujete trase z niceho nic prestane dobijet, nebo dobiji hodne malo az klekne motor (zplasenej otackomer, pohasle budiky apod)
O vikendu trasa cca 500km....tam 250km, 3x startovani vse v poho. venku hic, po dalnici.
Cesta zpet. 150 km, 2 startovani, pri 3 startovani motorka jen cvakla z nicehonic....nastartovano pres kabely z auta, odjeto +-8 km jen z baterky, baterka tuhá.
Propojeni alternatoru a regulatoru 3 mi vodici, konektor se hodne hreje, je mozny takovy ubytek napeti, treba 4V to uz by stacilo aby neslo dobijet. Co jsem projizdel triumphrat, maj tam predelany konektory.
Jinak, kdyz otocim klickem sviti mi automaticky svetla, jakmile motorka vychladne i s temi svetly to nastartuje, mel jsem rouznute i dalkove, blinkry, proste vse co spotrebovava ele. a dobijeni porad kolem 14,...V
...kdyz si jeste na neco vzpomenu dam vedet
Naposledy editováno 08.08.2014 09:13:28
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení po Xté
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení po Xté
Bejt tebou si to dobijeni zmerim za jizdy at vis kdy to prestane dobijet, opak bych resil dal. Vono to taky nemusi byt tim konektorem (a podle me kdyby to jim bylo, tak uz bude davno na kasi) klidne muzes mit slusly vinuti, a projevi se to prizahrati kdyz se draty vohrejou a roztahnou.
Takze dle meho postup: napichnout napeti za jizdy a jet. Az to spadne pod uroven ze to jeste dobiji, nechat bezet motor, a pichnout svorky multimetru na vystup z altiku, postupne na vsechny faze mezi sebou. POKud budes symetrickej a na nejaky rozumny urovni napeti tak altik to neni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
ohledne toho vinuti, jak je tam altik delanej, nebo delanej obecne. Tam je tesneni, takze to v necem beha?
Fidži_CZ> jo ja vim ze jsou na prdel, ale byly nejlepsi po ruce :D....v servisu predelaj, to rekli sami od sebe
Naposledy editováno 08.08.2014 09:55:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
Ad multimetr,,, to snad nejni takovej problem si vzit malej multimetr , izolackou ho pridelat na riditka a draty odvest k baterce ne ??? Trochu premejslim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
Naposledy editováno 08.08.2014 10:13:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení po Xté
Jinak opravdu bude nejlepší si někam na řidítka, nebo na nádrž přichytit měřák a dráty natáhnout k baterce, zásuvce, prostě kdekoli, abys měl kontrolu, kdy dobíjení "vypadne". A jak psal gugo, v tom momentě zastavit, nevypínat motor, rozpojit štekr mezi altecem a reglerem, měřák přepnout na rozsah "200V AC" a změřit napětí jdoucí z altecu - na volnoběh cca 20 - 30V a všechna tři napětí musejí být stejná. Pak bude altec (magneto) v pořádku a tak znovu připojit k regleru a tentokrát měřit (rozsah "20V DC") mezi (+) výstupem regleru a (+) svorkou baterky. Tak zjistíš, jestli není úbytek napětí právě tam a když tam bude, je někde v tomto vedení chybný kontakt, přechodový odpor a musíš celou cestu prohlédnout a přeměřit.
Ještě předtím měřit mezi (+) výstupem regleru a (-) svorkou baterky (nebo kdekoli na kostře - kostřicí šrouby, na rámu, plášť motoru...) a když půjde příliš nízké napětí už z regleru, tak je regler jasně vadný, za předpokladu, že magneto je s jistotou v pořádku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
Uz jsem stravil vic casu ctenim tvych dotazu nez by zabralo zjisteni problemu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení po Xté
Naposledy editováno 08.08.2014 11:56:26
Vždy jsem dával regulátor Elesys protože myslím, že je nejlepší co můžeš sehnat. Vyřaď konektory mezi alternátorem a regulátorem, na některých ročnících byla svolávačka, kabel byl tenký a navíc šel přes dva konektory. Zkus výstup regulátoru zapojit přímo na baterii a uvidíš, že to bude OK.
Viděl bych to jako špatný propoj mezi regulátorem a baterií.... Přesně toto jsem řešil. Stejná závada, stejná motorka... Tak hodně zdaru!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Flyscreen/štítek Triumph street tri... Triumph Street Triple | Lozik | 1 | 26.4.2024 v 07:38 danycb |
nedobiji, regulator, jaky? [1, 2] Triumph Street Triple | Blacksite1991 | 50 | 31.12.2023 v 15:54 Strider |
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | LeifCZ | 9 | 13.12.2023 v 12:50 Cipeace |
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | Josef142 | 6 | 4.8.2023 v 08:23 Josef142 |
Triumph street triple 675 Triumph Street Triple | anderko666 | 9 | 2.8.2023 v 08:25 Roubi_R1 |