Považte ale, zda to jde bez vzduchu, žeber a s šestikvaltem. Také těžko najete odpornější koncovky výfuku, ale to se dá řešit. Tady nejde o náklady. Americká komerce ve spojení s jejich představou o tradici se těžko chápe.
Indian je tak prestižní značka, že snad přežije i tyto počiny.
Přivřete oči, dejte si skleničku a kupte si ji (milovníci těchto motorek) pokud bude cena 250-300 tis.Kč.
I tak je parádní!
Jo a k těm žebrům..osobně mi vadí fejk...tzn., že by mi do garáže nesměl novej Boneville s kašírovanejma karburátorama na vstřikovačích. Čili pokud je agregát vodou chlazenej, tak žebr nevyžaduju (když nejsou potřeba k dochlazování).
Škoda že s tím nevyjeli dřív, možná bych si nekoupil to co mám v garáži..teď mi nezbývá, než prikúpit
Naposledy editováno 07.08.2014 15:48:38
Značku koupil Polaris a kdyby se choval pořád tak, jako se choval Indian před krachem, asi by to šlo znovu do kytek.
Je dobře že to Polaris žene dál. A dává do toho modernější techniku. Bez ní by to umřelo znovu
A zase co se týče novýho Scouta,tak jsem ještě neměl osobně tu čest,ale co vidim na obrázcích,tak celkově jsem tím strojem opravdu nadšenej....Chybí mi tam žebra na motoru a taky bych radši viděl vzduchem chlazenou klasiku...,ale na druhou stranu než ten domrvenej vzhled agregátu u Chiefa,tak odklon k totální jednoduchý monolitický moderně musím pochválit...
Všeobocně jsou to a vždycky byly krásný stroje..
1 reakcí na tento příspěvek Tradice je jen značka?
Moderní technologie ano, ale ne změnit koncepci za každou cenu. Je třeba citu a úcty, být rozvážný. Ke vchodu do jeskyně také nikdo nedá plastové dveře jen proto, že nebude foukat. Žižkovi také nesluší samopal.
Větší návrat ke kořenům by byl možná vhodnější - frčí to. Zákazníci Indianů pořád dřímají (zatím ne zásluhou Polarisu - ve vší úctě) a budou se probouzet.
Ještě jednou: Ano - líbí se mě to, ale já osobně počkám na další model této značny v této "menší " kategorii.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tradice je jen značka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tradice je jen značka?
Zatím co vypouští se mi moc líbí.
Chief/Chieftain/Roadmaster, fakt krásná motorka a Thunderstroke - pasuje k ní jako prdel na hrnec, vzhledově i jízdním projevem. Že nemá karbce a pumpičku na mazání mě nechává klidným, je holt jiná doba. Kdo na tom jel má v hlavé brouka asi navždy. Je to aristokrat mezi cruisery.
Ano na motorce je několik "uspěchaných" věcí, které snad doladí aftermarket nebo další výrobní ročníky.
Scout, to byla vždy výkonná motorka, lehká, obratná. Podle toho jak to vypadá tak to tak i zůstalo. Designově se podle mě povedl. Zase je pár věcí na doladění.
Nevím jestli by někdo dokázal 100 koní uchladit vzduchem....... Pojede to jako ďábel...
Už aby se na tom dalo někde svézt Trošku jsem se těšil na cenu podle amerického trhu, ale evropská je zatraceně vyšší.... bohužel - asi 360tis.
Takže zase musím vychladnout....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tradice je jen značka?
Máš ale pravdu v tom, že starší motory a technologie jsou jednoduché, spolehlivé a i snadno opravitelné - viz třeba D. Přibáň a jeho parta, co dokázaly s Trabanty, J250 a F126 - nedovedu si představit, že by to jeli třeba s Fabií - ta by se rozsypala už po zlomku cesty a zdaleka by nešla opravit v tak polních podmínkách. To s tím, že by "klasiky" při hustotě dnešního provozu mohly nadělat čurbeles, je také recht, nicméně toto nevidím tak černě - pochybuju, že by všichni houfně měnili moderní vozidla za repliky klasik a jezdil by na tom každý.
Inovovat některé technologie, to ano, ale přece i karburátorový motor se dá udělat a seřídit tak, že dovede konkurovat moderním - stačí si vzpomenout, jak třeba motorky s jednobodovkami MonoMotronic s jednou lambdou (před kaťákem) měly paradoxně vyšší spotřebu, než stejný motor s karbcem. Cpát tam hned supermoderní stříkačky se složitou elektronikou a nota bene tachec v nádrži sice ručkový, ale v ciferníku LCD display - to už je přehnané a do očí bijící.
Bylo by to na dlouho diskusi a ona taková snaha o "retro" bývá docela nejistým krokem do neznáma - stačí si vzpomenout, jakým paskvilem skončil "New Beetle" a před časem ta plánovaná a snad dokonce elektrická replika "New Trabi" - tuplem příšernost. O tom čínském paskvilu hrajícího si na pionýra nemluvě, to už je přímo výsměch a já osobně bych na to už z principu ani nesáhl. A pokud těmi "pár příklady, jak to dopadne, když není vývoj" byla myšlena Jawa, tak to je pravda každopádně. Podobně skončil Moravan Otrokovice.
1 reakcí na tento příspěvek Tradice je jen značka?
Ad cesta kolem sveta s trabantem a fiaty vs fabie - tady ses opet zaujatej, ja trabanta mel a mel jsem i sluzebni fabii - ta slouzila jako takovej firemni otloukanek. Do te doby nez sem s ni mohl jezdit sem mel na skodovky/fabie podobnej nazor jako ty, ale zmenil jsem ho, to auto je pracant a vydrzi neskutecny veci, troufam si rict ze v rezimu v jakym sme pouzivali fabii, by trabant vydrzel tak mesic... Za 100tis km ostreho nasazeni na ni nebylo potreba sahnout, tzn kolem sveta by to dala treba 2x
Katalyzatory studeny nemakaj no... Ale i tak to je pro vzduch ve mestech prinos, tam fakt bych urcite nesel zpet k jednoduche klasice. Navic na moderni strikacce se malokdy neco posere .. A to zrovna ja jezdim soukrome staryma kramama a dost toho dokazu opravit, ale rozhodne nechci tvrdit ze by bylo ok kdyby to tak delal kazdej.
Zastanci prehistoricky techniky, plnyho kufru naradi a oprav na mezi si stale muzou koupit nakej starej srac a vrtat se v nem od rana do vecera :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tradice je jen značka?
Máš pravdu v jedné věci, a to mě taky dost sere,že se nálepka ekologie, bezpečnost, a další podobné věci zneužívá pro tvorbu zisku některých skupin lidí a dokonce za podpory vlády se z lidí dělají blbci. Na druhou stranu musíš uznat že je třeba tyto věci nějak řešit a to bohužel nelze jednoduše ani zadarmo, pokud se tedy nechceš vrátit na koně a do roubených chaloupek. Co se týká moderních motorů tak vždy záleží na konkrétní volbě použité konstrukce, materiálů, nastavení a typu řízení,kvalitního servisu vzhledem k jeho účelu a způsobu provozování zda bude jeho provoz rentabilní při dodržení všech náročných požadavků které jsou na něj dnes kladeny. Bohužel tak to je a bude ještě hůř.
A ještě ohledně té "buzerace" s ekodaní a častými ME a TK... stačí si uvědomit, jak kolikrát 20 let starý vůz je daleko spolehlivější a levnější na údržbu a opravy, než soudobá přetechnizovaná "PC na kolech" - opět nebude těžké přijít na to, komu asi tento fakt může nejvíc ležet v žaludku.
assassin> Máš pravdu s tím, že cpát do Fabie kupu výbavy je nesmysl, to auto je určené pro jednoduchost jako "pracant" - kdo che lepší výbavu, tomu se rovnou vyplatí koupit větší vůz odpovídající třídy. A jde i o náklady - např. jsem před 6 lety měl (a stále mám) funglovku Accenta - plná, nejvyšší možná výbava za cenu té nejoškubanější ochcávky. A to musí snad každého trknout, co bude lepší. A mám někde zahrabané číslo Světa motorů, kde byl srovnávací test ochcávky "Tour" a i30 - opět prakticky stejná cena a přitom i30 byla "o třídu jinde" a krom vyšší dolní hrany kufru porazila ochcávku na celé čáře. Tímto se ale pochopitelně nezastávám ani jedné z obou značek.
Jinak s "dvojkovou" Fabií zkušenost nemám, ale u té první řady skutečně, když nastavím sedačku, jak má být, tak se "řežu" do kolen o tu ostrou hranu palubky pod volantem. A nejde to ale pochopitelně srovnávat jen dle výšky, záleží i na poměru délek nohou, trupu a rukou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cruisery s dobrým podvozkem Indian Scout | Explicitni_Euler | 8 | 7.3.2023 v 10:35 puffybodie |
Indian Indian Scout | Tafito | 7 | 6.3.2023 v 20:19 Setapouch |
výfuk Indian Scout Indian Scout, Indian Scout Sixty | Faltis | 1 | 19.8.2021 v 08:46 Faltis |
Nový kotouč brzdná páčka pumpuje Indian Scout | saint21 | 5 | 16.8.2020 v 17:25 dewwil |
Nový Chopper/Cruiser v dnešní době Harley Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic, Mot... | goes | 16 | 5.6.2020 v 21:00 skopuzzi |