bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Samovolné vybíjení baterie
6.8.2014 v 08:57
Potřebuju poradit od odborníků elektrikářů. V neděli jsem přijel na skútru a dnes ve středu ráno ho nenatočil. Mám tam zakopanýho psa co se týče samovolného vybíjení baterie. Vím jak to změřit, ale jaký je nejrychlejší postup případného nalezení problému. Trápím se s tímto problémem už delší dobu a až teď mě to pořádně nasralo.
V elektrice takový laik zase nejsem, vše mám zapojený přes relátka a alarm tam nemám. Jen lokátor, který je zapojen přes klíček.

Hledal jsem to tohle téma ale co jsem našel je akorát, že měl v prdeli baterku.

2 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie

8.8.2014 v 14:44 | Nahoru | #1
Máš na tom 200mA rozsahu prdlou pojistku.

Nechápu, jak sis mohl SÁM instalovat do motorky elektrickou výbavu, když ani nejsi schopný správně zapojit do měřáku dráty a změřit proud.

Jestli ta baterečka na měřáku znamená, že mu chcípá baterie, tak tam dej novou, nebo to za chvíli bude měřit kraviny...

Nastav rozsah měřáku na 10A, připoj mezi plus baterky a drát, co tam vede a otoč klíčkem. Zapiš hodnotu. Otoč klíčkem zpátky, zapiš hodnotu. Oddělej měřák. Předělej červenej drát do tý prostřední díry, změň to na 200mA. Připoj měřák mezi plus baterky a drát, co tam vede. Změř hodnotu. Neexistuje důvod, aby se hodnota proudu měnila, pokud ten tvůj lokátor, nebo co to tam máš za kokotinu nemá nějaký úsporný režim na principu periodickýho probouzení. Zapiš hodnotu. Pokud bude menší, než 20mA, tak odpoj měřák, přepni rozsah na 20mA a změř to samý znova. Zapiš hodnotu, zapni prohlížeč, najeď na m.cz a pověz nám, co jsi naměřil

EDIT: Proud teče z plusu baterky červeným drátem do měřáku... A z něj černým drátem dál. Neměř to záporně, není k tomu důvod.

Naposledy editováno 08.08.2014 14:47:28

(reakce na) Samovolné vybíjení baterie

8.8.2014 v 15:13 | Nahoru | #2
FBITuco> To ze ma pripojeny ten merak obratene je asi to najmensie.

A este raz v ziadnom pripade nemeraj v rozsahu na mA nieco co ma v rozsahu 10A viac ako 0,2. Takze aj 0,21 je uz spatne...
V tomto pripade to bude asi pri zapnutom klucku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie

8.8.2014 v 16:58 | Nahoru | #3
FBITuco> úplně normálně nainstaluješ výbavu, to zvládne každej kokot. Akorát jsem prostě nikdy neměřil ampéry, jelikož jsem ještě nikdy nepotřeboval. Rélatko snad umí zapojit mongoloidní šimpanz s rukou vzadu, tak co tu meleš jak jsem mohl něco instalovat. Mimochodem chybama se člověk učí a pokud seš tak zavalenej pěnezma a necháš si všechno dělat sám tak prosim. Ano už jsem jednou multimetr zkurvil a ze svý chyby jsem se poučil a teď se chci naučit něco novýho, chápeš, protože to teď potřebuji kvůli odstranění závady?

Kdybych si byl na 100% jistej, že to dělám dobře, tak sem nic nepíšu a stupidně se neptám. Taky zde ostatním přítomným poradím, jelikož znám zase jiné věci.

El-chio: vím, že mám fousy obráceně, ale to je v tomto případě úplně jedno

Mám dva měřáky, každý jiný, tak to porovnám a změřim obouma.

Naposledy editováno 08.08.2014 16:59:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cukani pri rozjezdu Yamaha Majesty 250 mapy5709 8 7.3.2024 v 17:59 oioi01
Cinkavý zvuk od spojky Yamaha Majesty 250 Romo511 10 7.3.2024 v 12:35 dave-lister
Nejde do otáček, nejede víc než 65 ... Yamaha Majesty 250 stunik 2 24.7.2023 v 08:53 papiboy
Majesty yp250 tachometr Yamaha Majesty 250 Pluskycbr 7 14.2.2023 v 15:34 denisbiker
Yamaha Majesty 250 asi zapalování Yamaha Majesty 250 widra1 6 1.6.2021 v 17:28 akrij13


TOPlist