před pár týdny jsem nevychytal výjezd a hodil ukázkovej stromflip (na suzuki RM250 r.v.1992). Motorka se trochu skutálela postavil jsem ji a zkusil nastartovat, plyn chodil normálně ale jak jsem ji nakopl vytočily se otáčky na maximum že se málem zadřela a to jsem zkoušel cukat plynem atd...poté jsem zjistil, že při nárazu do stromu jsem zlomil šneka na řídítách na ovládání lanka plynu a objímku páčky spojky. Ještě se mi povedlo vyšroubovat a ztratit šroub volnoběhu na karburátoru když jsem se snažil poštelovat otáčky.
Vše jsem dal svařit a zkusil nastartovat s doměním, že vysoké otáčky byly zlomeným šnekem, nakopl jsem to znova a otáčky furt vysoké, nedá se s tím jet.
Čím můžou být šíleně vysoké otáčky?? (plyn se otáčí a je slyšet í jak běhá šoupátko v karbenátku)
Může to být lankem?
Neví někdo čím nahradit šroub volnoběhu na karbcu?? Nebo aspoň jak vypadá originál?
Díky moc všem za rady....
1 reakcí na tento příspěvek Vysoké otáčky po pádu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |