Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
_monty píše: ffugas> Nemel a mit nebudu, dokud budu s naftou jezdit za stejny penize jako s lpg, pri srovnatelnejch nakladech, budu mit vetsi vykon, dojezd a nebudu mit omezeni, ktery ma lpg..
No chlape rád bych viděl to tvoje využívání výkonu při spotřebě 3,8/100. Myslím, že jsi to tu už někde psal, každopádně od doby co mám lpg se právě nemusím ohlížet jak "těžkou" mám nohu, i při jízdě dálnice stále 180-190 tachometrových jsem se nedostal přes 14 l plynu a to je srovnatelné jako za 7-8 na benzín. Naopak na druhou stranu jsem se dostal na nějakých 6,7 při snaze na délší trase. Běžně mám průměr 8-9 a to žádné ekorally neni, prostě pro "radost" než jen se někam dokodrcat. Nic mi v kufru nezavazí, ale rezervu teda nevozím. A jinak za tu dobu, co to mám, tak teď při dovolené jsem poprvé nabral špatný plyn, stejně jsem ale na nádrž najel 400 km, jen v kopcích to přepínalo na benzín. Dojezd nemám jako brikeťák, ale těch přes 500 km se dostat dá (43l natankuju max, objem 50). Já si stěžovat nemůžu, ale jak jsem psal už minule, každému co jeho jest. Auto velikosti octavie, pohotovostní i s plynem 1200kg, 1.6 85kw.